Triot 18 Skrevet for 4 timer siden Efter et besøg hos Linda i weekenden, som har sine egne fine anmeldelser, som jeg kan stemme i, så kom jeg i tanke om mit besøg i Paris som jeg vil dele. I foråret 2024 havde jeg arrangeret en tur til Paris over en forlænget weekend med en god ven. Efter et par dage, hvor vi havde været rundt i det meste af Paris og se på diverse turistattraktioner, samt se en del smukke kvinder, måtte jeg udnytte at være i en ny by. Jeg begyndte at søge på en del forskellige hjemmesider og skrev da til en håndfuld via whatsapp, hvorefter jeg kom i kontakt med en ung smuk kvinde, der var af østeuropæisk afstamning. Jeg mindes desværre ikke navnet, men hun var nok en af de smukkeste kvinder jeg har været sammen med. Lyst og langt hår, et smukt slankt ansigt og nogle flotte naturlige bryster med lange ben. Selvom jeg forsøgte at finde nogle franske kvinder, sø var det tydeligt, st der var flest udenlandske kvinder. Priserne var 200 eur for en halv time og 250 for en hel. Så det er ret tæt på det prisniveau som flere har herhjemme i dag. Jeg kom med en dårlig undskyldning om at gå en tur og tog derefter afsted mod adressen. Da jeg ankommer bliver jeg lukket ind i en stor herskabslejlighed i det der forekommer at være en yderst dyr lejlighed. I København må det være en 20 mio+ ejerlejlighed. Men hvis Den smukke lejligheden i sig selv ikke var betagende, så var den smukke kvinde der mødte mig. Den flotte figur og iklædt mørkt lingerie får mig til at miste pusten inden jeg er trådt ind. Vi bevæger os ind i soveværelset, der er større en flere lejligheder og kun havde en seng placeret midt i rummet. Omgivelserne husker jeg stadig som noget der gjorde oplevelsen speciel. En smuk smuk kvinde i Paris og så flot en lejlighed? Ja det var svært ikke at blive begejstret. Hun vag en skøn fornøjelse og jeg var yderst begejstret. Forsøgte endda at finde tid til at besøge hende igen. Hun havde skønt “serviceniveau” og var nem at tale med, samt kunne engelsk uden problemer. Det var også en af oplevelserne som jeg vil rangere højt og da besøge igen. Det er måske ikke noget man skulle rejse efter, hvis vi tager Michelin guiden som perspektiv, men bestemt et stop værd. Dog en oplevelse man også kan få herhjemme hos nogle af de skønne kvinder som ofte får gode anmeldelser, såsom Linda. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg