AbeBruger30 5 Skrevet i går klokken 08:22 (edited) https://annoncelight.dk/showad/437985 *Ja, det er ny profil. Ja, det er en positiv anmeldelse. Man skal jo starte et sted. Har været med en del gper efterhånden. Vil gerne til at bidrage til fælleskabet, så der skal nok komme nogen flere.* Besøgte Megan en kold formiddag i Randers. Ville lige skrive en kort anmeldelse. Billederne er af hende og også retvisende. Hun har et gudesmukt ansigt. Megan er en stor pige, måske lidt større end da billederne var taget, men hun har fantastiske Latino former, og kan bevæge den krop så det går lige i pikken. Ikke noget plastik i hverken læber, bryster eller røv, hvilket er mega dejligt at se og mærke. Bestilte 15 min. Lidt sexy dans, et kort blow. Lidt forskellige stillinger og så skud i doggy. Meget dejlig oplevelse. Hun er meget aktiv og virker engageret. Rider dejligt. Rutinen føles måske lidt for indøvet. Ikke den bedste naturlige GFE oplevelse, hvis man skal finde et negativt, men dejlig oplevelse. Sød pige med begrænset engelske kundskaber, men vi kunne nemt finde ud af, hvad der skulle ske. Pigen Megan 8/10 Derimod 'Handler' (pimp, arrangøre, eller hvad vi kalder dem) er tilgængelige, lidt uduelige. Man kan nemt mærke, der er langt imellem dem, man skriver med, og pigen selv. Deres engelsk er også dårligt, og deres forståelse for aftaler og tidspunkter er mildest talt ringe. Stedet i Randers har jeg været før, også med andre piger. Der er næsten hver gang misforståelser med, hvornår pigen er klar, eller om den pige overhovedet er på adressen længere. Og det finder man først ud af, når man banker på døren. De prøver ikke at scamme en, men de er bare ringe til aftaler. Bestilte oprindeligt 45 min med Megan, men de blev nødt til at rykke mig, og så havde jeg kun tid til 15 min. Lejligheden selv er fin nok. Indgangen er okay diskret. Man står og venter ved døren i en tunnel, ikke direkte på gaden. Jeg fik ikke bad, så jeg kan ikke berette om håndklædesituationen. Stedet og handler 4/10. Redigeret i går klokken 08:25 af AbeBruger30 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 51 Skrevet i går klokken 12:34 Hun ser ret lækker ud faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 164 Skrevet i går klokken 13:47 Hvordan ''stor pige''? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 281 Skrevet i går klokken 14:24 Der står i hendes annonce at hun er 1.78, så ikke en lillepige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LK12345 164 Skrevet for 22 timer siden KalundborgMature skrev, for 2 timer siden: Der står i hendes annonce at hun er 1.78, så ikke en lillepige. Ja okay. Troede der blev ment hun havde lidt mere på sidebenene end det ser ud til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AbeBruger30 5 Skrevet for 19 timer siden Billederne er af hende og er også nyere. Der er mange billeder fra mange vinkler, så jeg synes, at det er nemt selv at vurdere. Jeg er en skinny-ish gut på 70 kg, så alt er relativt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg