Hop til indhold
Vognmanden

sexualitet eller bare sexdrift

Recommended Posts

Har med interesse læst Filosoffens indlæg, der siges flere gode ting. 

Vi mænd har jo en naturlig sexdrift større eller mindre, og såfremt denne drift bliver tilbagegivet af kvindens sexualitet, kan manden holdes i et monogamt sammenhold, hvilket er unaturlig for manden, der endnu ikke er kommet over sin urkraft og driften driver ham til at forsøge, at sprede sine gener over flere hunner,

Det var blot en lille konstatering fra mig jeg mener at mænd har driften og kvinden har sexualiteten og sådan vil det nok blive mange år fremover

Personlig levede jeg gennem mange år i et lykkeligt monogam forhold men min hustru gik for år tilbage bort og jeg ville ikke opsøge et nyt forhold.

Efter et periode uden sex kom den naturlige drift tilbage, samtidig med at man ikke mere var prinsen på den hvide hest, begyndte jeg at opsøge glædespiger, her må jeg sige at det ikke bliver så tit som jeg måtte ønske, men jeg har måske været heldig og har mødt, flere dejlige piger. måske for jeg prøver at finde en fra annoncer som kan tiltale mig, kontakter dem, senest dagen før for at få en aftale, samtidig fortælle hvem og hvordan jeg er i korte beskeder. og når jeg har aftalen, sender jeg altid en besked såfremt jeg bliver forhindret, hvilket er mig naturlig, og den ene gang dette er sket, fik jeg beskeden det er helt OK det kan jo ske. 

Så piger som ser dette og har haft med den lille Vognmand at gøre sender jeg jer et stort kys for som en af jer sagde kan jeg ikke kysse dig kan jeg heller ikke kneppe med dig for i var dejlige alle og tak for i gav mig dyrke min drift med jeres sexualitet.

Vognmanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg mener at mænd har driften og kvinden har sexualiteten

Hæ! Omend det er en sød lille hilsen til de kvinder, du har leget med, så er jeg ikke helt enig i ovenstående. ;)

Selvfølgelig har kvinder en naturlig sexdrift! Mænd er i øvrigt ikke de eneste, der knaldede til højre og venstre dengang vi var urmennesker. Jeg har læst, at kvinderne knaldede med alle mændene i flokken, for så tog de sig lige meget af alle børnene. :)

Hverken mænd eller kvinder er skabt monogame. Monogami (og at vi skal leve sammen to og to til døden os skiller) er noget vi er opdraget til og noget samfundsnormerne dikterer, og derfor ses alt andet som unormalt. Begge køn har både drifter og seksualitet. Mænd er måske bare mere styret af de drifter og har ikke den samme selvkontrol (læs: testosteron) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...