Hop til indhold
Joey Joe Joe

Aalborg, thai pige, utrolig smuk, efterlysning

Recommended Posts

Jeg tror billederne er AI.

På billede 3 mangler kun tommeltotten på venstre hånd.

/ Western

Redigeret af Western

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er det ikke. Jeg har haft aftalt tid med hende, og gik igen da hun slet ikke lignede som på billederne. Kunne godt se de var redigeret eller lavet med ai, men håbede hun i det mindste lignede. Det gør hun ikke. Hun har også alt lys i hele lejligheden slukket, i håbet om at man ikke opdager det før det er forsent.

Hvis du vil bsøge en smuk thai pige, så besøg en af dem her https://annoncelight.dk/showad/441060

Kia er nok den lækreste thai pige jeg har set, og virkelig en flot røv, overvejer kraftigt at besøge hende igen snart, udelukkede på grund af hendes røv. Hun er dog nok mer det jeg vil sige en massage pige der tilbyder afslutning. Hvor Rose, som også er virkelig flot, ikke har noget imod bare at bruge tiden på sex. Rose har virkelig også et fantastisk humør.

Så besøg en af dem, alt efter hvad du er til. Eller vær god ved dig selv her i røv kolde Danmark og book en tid med begge :P

Redigeret af LK12345

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...