Wade 10 Skrevet i går klokken 17:50 Jeg vil aldrig forstå, at nogen ville have ubeskyttet sex i denne branche. Det gælder både mænd og kvinder. Hvorfor ville GPer tilbyde ubeskyttet sex med så mange ukendte mænd, og hvorfor ville mænd ønske ubeskyttet sex med sexarbejdere? Til jer, der gør dette, kan I forklare, hvorfor I gør det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet i går klokken 19:52 Jeg fik brugt tiden fornuftigt og været forbi lægen siden sidst.. Stadig venter jeg på svar fra test omkring klamydia/gonorré I øvrigt ingen besøg hos gp’er foreløbigt da jeg stadig kan smitte og ikke siden 13 dage tilbage Har heller ikke onaneret siden så ingen grund til bekymring venner ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet i går klokken 19:54 Candy Cane skrev, den 2.2.2026 at 08:18: Ja det gjorde det så ikke bedre… Men jeg forstår ærlig talt ikke hvad din pointe med denne tråd er? Troede du seriøst der var nogen der ville sige “ja, skide god ide!” eller hvad? Du valgte at lade dig selv udsætte for smitte ved at dyrke sex uden kondom, og det må du selv stå for konsekvenserne af bagefter! Alt andet er uansvarlig og umodent, hvis du spørger mig. Specielt hvis du endda så betaler for det. Det havde jeg forstået ,tak Candycane:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet i går klokken 19:57 peter1042 skrev, den 2.2.2026 at 12:48: I Danmark er det ulovligt at have ubeskyttet sex med en partner, hvis man bevidst skjuler, at man er smittet med en kønssygdom og risikerer at smitte den anden person. Dette kan være strafbart under bestemte omstændigheder, særligt hvis man ikke informerer sin partner om sin smitte, og den pågældende kønssygdom bliver overført. (Straffeloven paragraf 246 siger Google) Hvis man ved, man er smittet med en kønssygdom, er det derfor både et moralsk og juridisk ansvar at informere sin partner og tage de nødvendige forholdsregler, såsom at bruge beskyttelse, for at minimere risikoen for at overføre sygdommen. Det bliver dermed så kun ulovligt når man melder sagen videre til politiet.. Kønssygdommen ved ikke nogle omkring om det var ulovligt igennem at to personer smitter hindanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet i går klokken 19:59 Taboo skrev, den 2.2.2026 at 20:01: Tænker ikke at spørgsmålet her er seriøst, men emnet om ubeskyttet sex og kønssygdomme er relevant. Jeg startede som GP’er for et lille års tid siden. Det har for mig altid kun været en fræk hobby ved siden af mit almindelige job. Så antallet af kunder om måneden er ikke mange og ofte faste kunder. Derfor tilbød jeg også i starten ubeskyttet sex. Ganske enkelt fordi det bare er bedre med hud mod hud og ja, så var jeg måske også en smule naiv og tænkte, at vi gensidigt passer på hinanden med test mm. Men efter ganske kort tid, blev jeg smittet med klamydia. Jeg blev meget syg med høj feber, stærke smerter, da det udviklede sig til en svær underlivsbetændelse. Det tog mig en måned, før en stærk penicillin kur havde slået det helt ned. Så alene det at have en tanke om at smitte andre med vilje, gør mig vildt vred! Hvorfor ønsker man forandre, at de skal udsættes for det? I dag løber jeg ingen risici og sex er med kondom. Det betyder, at der er mulige gæster, som hopper fra, men for mig er det helt afgørende, at vi passer på hinanden og at hverken gæsten eller jeg skal frygte at blive smittet. Ja man skal passe på både som gp og som sexkøber Godt svar!!:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet i går klokken 20:00 Wade skrev, for 2 timer siden: Jeg vil aldrig forstå, at nogen ville have ubeskyttet sex i denne branche. Det gælder både mænd og kvinder. Hvorfor ville GPer tilbyde ubeskyttet sex med så mange ukendte mænd, og hvorfor ville mænd ønske ubeskyttet sex med sexarbejdere? Til jer, der gør dette, kan I forklare, hvorfor I gør det? Det er noget jeg fornemmer måske kun kvinder kunne forstå budskabet i.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 289 Skrevet for 20 timer siden Benpas skrev, for 5 timer siden: Det bliver dermed så kun ulovligt når man melder sagen videre til politiet.. Er det efter din logik så lovligt at køre over for rødt hvis det ikke meldes til politiet? ..Det bliver bedre og bedre det her.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet for 9 timer siden Den erfarne skrev, for 10 timer siden: Er det efter din logik så lovligt at køre over for rødt hvis det ikke meldes til politiet? ..Det bliver bedre og bedre det her.. Folk stopper som regel kun når politiet indblandes . Der er kun håbløst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet for 6 timer siden Jeg har fået konstateret en kønssygdom (hel specifikt gonorré) Men har ikke tænkt mig at udstille hvilken gp der havde smittet mig!:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakam1980 84 Skrevet for 5 timer siden God bedring Benpas Det skal du da heller ikke gøre, altså oplyse navnet, men du har vel taget kontakt til glædespigen, for at oplyse at du er blevet smittet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benpas 28 Skrevet for 5 timer siden Kakam1980 skrev, for 24 minutter siden: God bedring Benpas Det skal du da heller ikke gøre, altså oplyse navnet, men du har vel taget kontakt til glædespigen, for at oplyse at du er blevet smittet? Tak min ven Nej men jeg har da tænkt over det og syntes det lød fornuftigt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 258 Skrevet for 1 time siden hej med jer , Tror helt sikkert, !!! traad, starteren , Benpas, har i det mindste bevist , at som mange har skrevet , snakken her , bliver mere og mere kedelig! , det er ikke korrekt !!! Man skal jo bare fyre op under kedlerne , og pludselig er der fuld blus paa Baalet. God nat til alle her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg