Hop til indhold

Izabela Rødovre - dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Izabella i weekenden efter en kort bytur. Fik hurtigt sat en aftale op, og jeg spurgte på forhånd, om det var okay, at jeg havde drukket lidt - det var ikke et problem for hende, og jeg var helt klar i hovedet.

Jeg havde 2.800 kr. med, men valgte at starte med en time til 1.800 kr. for at se, hvordan oplevelsen udviklede sig. 

Desværre levede oplevelsen ikke op til forventningerne. Tiden viste sig reelt kun at være massage, og der var ingen body-to-body. Da jeg spurgte, om hun ville sidde ovenpå under massagen, blev det afvist. 

Alt intimt var ekstra. Almindelig sex kostede yderligere 1.000 kr., og siden jeg var der sagde jeg bare ja, så det endte med, at hele beløbet blev brugt.

Selve akten var meget mekanisk og kort. Minimal entusiasme, tydeligt pligtarbejde, falske støn, og spørgsmål om jeg var kommet endnu. Efter kort tid ville hun skifte stilling, og der var ingen reel interesse i, om oplevelsen fungerede for mig.

Efter knap en time stod jeg igen ude på gaden - ca. 58 minutter efter ankomst.

Pengene i sig selv var ikke problemet for mig, men servicen stod på absolut ingen måde til mål for prisen.

(redigeret af mods)

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Skrevet

Det er os lidt ærgerligt hun ikke holder sig til sine nye billeder, og ikke genbruger de gamle, hvor hun ikke havde fået lavet nye bryster. 
Hun skifter jævnligt rundt.
Lidt ærgerligt, for dem der forventer at møde de gamle billeder.. :wacko:

Skrevet

@Izabela

1) If someone is breaking the rules on this site, report them. Don't argue with them.

2) Don't quote entire posts if you want to adress someone.

....

Og så stopper mundhuggeriet i denne tråd.  Det er ikke en debat-tråd og vi kender alle reglerne for PM. 

Skrevet

Det er ikke tilladt at dele private oplysninger - uanset om GP har delt dem med dig eller ej.

Det kostede din første advarsel - og din første ubehageligt lange karantæne.

Når du kommer tilbage, så læser du retningslinjerne, gør dig bekedt med reglerne herinde. Hvis du er i tvivl, så kontaker du mods inden dit næste indlæg.

Jeg har ryddet op i tråden iøvrigt.

Alex3 skrev, den 1.2.2026 at 16:24:

Besøgte Izabella i weekenden efter en kort bytur. F................

(redigeret af mods)

Skrevet

I told you to STOP @Izabela. Read what i wrote to @Alex3. and to you. You need a break.!

Izabela skrev, for 5 timer siden:

First of all,say  thank you for taking you when

Skrevet

Indledningsvis vil jeg gerne rose siden her som altid give nogle gode hints til hvad der virker og hvad der kan være knapt så godt. 

Lige i denne case kan jeg da godt forstå den unge dame syntes hun bliver udstillet helt vildt og uden mulighed for at tage til genmægle. Ville man selv syntes det var fedt? næppe.

Kan se hun er ganske positivt anmeldt andre steder og tænker at jeg vil lave en aftale med hende. Hun se jo dejlig ud.

God aften.

Skrevet

Du bidrager ikke med noget viden om emnet. Det er ikke interessant at du overvejer at besøge hende. 

Slemmefyr1 skrev, for 9 timer siden:

....Lige i denne case kan jeg da godt forstå den unge dame syntes hun bliver udstillet helt vildt....

Redigeret af Stapler

Skrevet
Slemmefyr1 skrev, den 5.2.2026 at 18:58:

Indledningsvis vil jeg gerne rose siden her som altid give nogle gode hints til hvad der virker og hvad der kan være knapt så godt. 

Lige i denne case kan jeg da godt forstå den unge dame syntes hun bliver udstillet helt vildt og uden mulighed for at tage til genmægle. Ville man selv syntes det var fedt? næppe.

Kan se hun er ganske positivt anmeldt andre steder og tænker at jeg vil lave en aftale med hende. Hun se jo dejlig ud.

God aften.

Forvent hun er 10kg støre end på billederne 

• 3 weeks later...
Skrevet

Nu har jeg selv besøgt hende 2 gange og kan slet ikke genkende det som blir skrevet. Jeg tænker det handler om hvordan man møder hende? At hun ikke engang vil sidde på dig mens hun gir dig massage siger nok mere om dig. Hun er meget ivrig efter at tilfredsstille dig hvis du møder hende med respekt og er velsoigneret. Det ihvertfald min oplevelse. Og at hun skulle være tyk er da os helt forkert at sige? Hun er en kvinde med rigtig dejlige former og det sidder lige som det skal. At skrive hun er 10 kg tykkere i virkeligheden er decideret løgn. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.