Hop til indhold
Alex3

Izabela Rødovre - dårlig oplevelse

Recommended Posts

Besøgte Izabella i weekenden efter en kort bytur. Fik hurtigt sat en aftale op, og jeg spurgte på forhånd, om det var okay, at jeg havde drukket lidt - det var ikke et problem for hende, og jeg var helt klar i hovedet.

Jeg havde 2.800 kr. med, men valgte at starte med en time til 1.800 kr. for at se, hvordan oplevelsen udviklede sig. 

Desværre levede oplevelsen ikke op til forventningerne. Tiden viste sig reelt kun at være massage, og der var ingen body-to-body. Da jeg spurgte, om hun ville sidde ovenpå under massagen, blev det afvist. 

Alt intimt var ekstra. Almindelig sex kostede yderligere 1.000 kr., og siden jeg var der sagde jeg bare ja, så det endte med, at hele beløbet blev brugt.

Selve akten var meget mekanisk og kort. Minimal entusiasme, tydeligt pligtarbejde, falske støn, og spørgsmål om jeg var kommet endnu. Efter kort tid ville hun skifte stilling, og der var ingen reel interesse i, om oplevelsen fungerede for mig.

Efter knap en time stod jeg igen ude på gaden - ca. 58 minutter efter ankomst.

Pengene i sig selv var ikke problemet for mig, men servicen stod på absolut ingen måde til mål for prisen.

(redigeret af mods)

Redigeret af Stapler
Private oplysninger redigeret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er os lidt ærgerligt hun ikke holder sig til sine nye billeder, og ikke genbruger de gamle, hvor hun ikke havde fået lavet nye bryster. 
Hun skifter jævnligt rundt.
Lidt ærgerligt, for dem der forventer at møde de gamle billeder.. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Izabela

1) If someone is breaking the rules on this site, report them. Don't argue with them.

2) Don't quote entire posts if you want to adress someone.

....

Og så stopper mundhuggeriet i denne tråd.  Det er ikke en debat-tråd og vi kender alle reglerne for PM. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke tilladt at dele private oplysninger - uanset om GP har delt dem med dig eller ej.

Det kostede din første advarsel - og din første ubehageligt lange karantæne.

Når du kommer tilbage, så læser du retningslinjerne, gør dig bekedt med reglerne herinde. Hvis du er i tvivl, så kontaker du mods inden dit næste indlæg.

Jeg har ryddet op i tråden iøvrigt.

Alex3 skrev, den 1.2.2026 at 16:24:

Besøgte Izabella i weekenden efter en kort bytur. F................

(redigeret af mods)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...