Hop til indhold
Aarhusbanditten

Vejle, Loren, et sikkert hit hver gang, så dejlig…

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/292307

Havde bestilt tid til Loren til i dag, allerede i december da hun var her sidst. Ville prøve at være den første gæst, og igen og igen leverer Loren varen.

Hun er så smuk, fræk sød og sexet, så kvindelig elegant og stilfuld, at det er fantastisk at vi kan købe hendes service:-)

Valgte denne gang 45 min, med kys og OWO med 2 udløsninger da jeg mange andre gange ikke kan holde mig grundet hun er så pokkers sexet, og er kommet lidt hurtigt . Denne gang skulle det være ok, for runde 2 var sikret.

Loren åbner i fræk kimino ot høje hæle…, stort smil og kys ved ankomst og genkendelse. Går på værelset og afregner, og trods jeg lige kommer fra badet, vælger jeg at sige ja tak. For det at komme ind på værelset efter bad, og se Loren står der i det smukkeste lingeri, og bare komme imod dig, mens hendes øjne og krop skriger af sex. Det er så frækt.

Vi starter med lækre frække kys og mine hænder er overalt på hendes krop…, vi står foran spejlet, Som Loren formår at bruge til fulde: Hun er helt bevidst om hvad vi mænd kan lide at se, og hun er fantastisk til at positionere sig. Efter kys vender hun sig om, og svejser i ryggen mens hendes røv drillende kører op og ned af pikken…, der straks bliver stiv. Mens hun står der og svejser og gnider, stripper hun samtidig ud af bh, og trusserne ryger mens hun er helt bøjet forover, så der er både udsigt til den frækkeste og lækreste fisse og hendes røv…, årh det er så godt….., sætter mig på sengen og Loren sætter sig feækt ned og tager pikken i munden…, hun vender selfølgelig sådan, at mens jeg kan se hendes smukke læber og øjne rundt om pikken, så svejser hun igen i lænden, og synet i spejlet af hendes røv og fisse træder frem…., det er svært at beskrive, men virkelig frækt og lækkert.

Op i sengen og Loren ligger sig ned, trækker  denne let op og spreder dig så, hendes fissen åbenbarer sig igen, og det er en klar invitation til at slikke hende…, det gøres med stor nydelse og sagte støn fra hendes side.

Mig om på ryggen og mere blow til mig, mens hun ligger lidt på siden, så jeg både kan se og mærke hendes krop…., helt opi 69, hvor fisse og røv slikkes og mærkes…., yes det er som at være i himlen tænker jeg…..

Inden vi skal sexe, rejser Loren sig op, og står over mit hoved og danser og bevæger sig, så udsigten til hende nedefra gør mig  vanvittig, og bare tanken om at hun lidt efter sætter gummi på og pikken skal op, er skøn..

Loren sætter gummi på, og sætter sig på skråt med ryggen til mig.., en stilling jeg aldrig har prøvet før…, men god og vi finder hurtig en dejlig rytme. Igen igen er der udsigt til denne smukke kvinde, hendes røv og krop og hele seancen kan ses i spejlet igen…, wow …, vi kommer igennem flere stillinger inden jeg et ved at komme, og hun smiler og spørger om jeg igen vil komme i munden på hende (med gummi), og selvfølgelig og Loren slikker og sutter mig til jeg kommer i en dejlig orgasme i munden på hende…..

Pause, og smil… hurtigt bad, , god snak om alt, inden hun begynder at kærtegne mig igen…., jeg hende og hun tager igen pikken i munden og sutter mig stiv…., endnu mere fantastisk sex, og det lykkedes mig at komme anden gang også, hvilket ikke er en selvfølge hos mig…..

Kan kun sige, at denne kvinde er fantastisk, og jeg bliver ved med at komme tilbage til hende igen og igen, så længe hun kommer til DK og leverer hendes skønne ydelser:-)

Redigeret af Aarhusbanditten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åh ja Loren. Den smukkeste gp og den mest indlevende kvinde. Gud hvor er hun skøn og jeg håber hun snart finder vej til Aalborg igen..:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 13 timer siden:

Ja blow uden var tilkøbt “OWO”:-), og mega lækkert blow…..

jeg troede at BJ var uden sinden det ikke fremgår af annoncen troede kun at det var kys og megafransk som var tilkøb

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...