Horsensfyr12345 32 Skrevet 1. Februar Har netop besøgt Tina for første gang i Vejle. Hun har sit eget sted dejlig lille lejlighed i Vejle centrum. Fik ikke massage. Tina er en flot pige med dejlig krop og hun ved hvad hun laver. Pas godt på Tina. Genbesøg helt sikkert. https://annoncelight.dk/showad/448416 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lonesome 7 Skrevet 1. Februar Besøgt hende igår. Ja hun er sku dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 3. Februar Har hun ikke lige hævet priserne ? Jeg plejer at give 1.200 for 1 time - når står der i annoncen, at dels at man max kan købe 45 min., og at det så koster 1.200. Så er det vel heller ikke for 2 gange sex længere ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 105 Skrevet 3. Februar Ja alle hendes priser har lige fået et “nøk” op, vil dog stadig sige at hun rigeligt giver “value for money” til de nye priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jylland fyn 0 Skrevet 8. Marts Hun svarer mig ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Route66 176 Skrevet 8. Marts Oplever nøjagtig det samme efter flere gode besøg jvf min egen opfattelse. Jeg tror hun har nok af kunder og så nu - hvor hun er herre i eget hus - udvælger dem hun har det bedst med. Fair nok men jo lidt en nedtur at føle sig fravalgt ved købesex - faktisk aller-aller første gang for mig blandt rigtig mange thai piger. Men så er det jo godt der findes andre søde piger !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iron Man 8 Skrevet 9. Marts Har besøgt hende for 1 gang i sidste uge, havde ingen problemer med at få en aftale med hende. Hvor er hun bare dejlig og sød. Hun er virkelig smuk og jeg nød hendes afslappende massage og det der ellers fulgte med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2906 Skrevet fredag klokken 15:24 Men nu handler tråden jo om Tina . Lav din egen anmeldelse i stedet for at skifte emne. Jylland fyn skrev, for 11 timer siden: Prøv Luna i Ejby hun er... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg