Youngboy 24 Skrevet fredag klokken 17:00 (edited) https://annoncelight.dk/showad/448489 advarsel på denne her annonce, det er desværre ikke den lille petite pige du møder når du kommer til stedet, og lejligheden har intet med at gøre med et “tantratempel” med mørke vægge, stille musik og sanser, det er en rumænsk tøs på +80kg og 190 høj der tager imod dig i døren og ikke forstår ét ord engelsk. jeg burde nok have lugtet lunten inden jeg ankom, da kommunikationen over sms var med meget provokerende svar. der ligger 2-3 andre annoncer med nogle lunde samme tekst, profilnavn og prisliste som desværre også lugter af samme bagmand og falske markedsføring. https://annoncelight.dk/showad/444245 https://annoncelight.dk/showad/446595 https://annoncelight.dk/showad/448495 Redigeret fredag klokken 17:05 af Youngboy 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Totem18 1 Skrevet fredag klokken 17:25 Går stærkt ud fra du forlod området, uden betaling men med en sviner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngboy 24 Skrevet fredag klokken 17:47 Totem18 skrev, for 22 minutter siden: Går stærkt ud fra du forlod området, uden betaling men med en sviner Jeg var hurtigt ude igen efter jeg havde forklaret hende på Google oversæt at det ikke var hende og hun ihverfald ikke var lille og petite. Hun prøvede at bortforklare det med at de var 1 år gamle 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet fredag klokken 18:31 De annoncer har været på med skiftende billeder det sidste halve år. Forskellige lokationer i landet. De to kortfattede er dog en nye stil, hvis det ikke er en anden "familie" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Farum 23 Skrevet fredag klokken 21:58 (edited) Jeg har lige været forbi, ja det er ikke hende på billedet, men fuck et godt knald jeg fik af hende pigen der er der lige nu ihvertfald flot pige med et meget meget flot ansigt, ikke et lille nips, vel 180 cm med flotte kurver og meget flotte store lækre bryster. gentager lige igen, MEGET meget MEGET service mindet !!!!! hun sagde hun var der 2 dage mere, men at hun overvejede at blive længere fordi de kunder hun havde haft indtil videre havde været meget søde ved hende. man skriver med hendes veninde, som sender beskederne videre til hende. veninden er i øvrigt ret sød at skrive med så alt i alt, lækker pige, flot, og lækker og enormt servicemindet, intet negativt udover at det er en fake annonce, men hun lever 100% op til teksten + mere Redigeret fredag klokken 22:10 af Mr.Farum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1891 Skrevet fredag klokken 23:40 Mr.Farum skrev, for 1 time siden: Flot, så bliver de jo ved at bruge falske billeder, hvis folk bliver ved dem. Måske du ville have gået ind til dem, hvis de have brugt rigtige billeder, og så burde de vide dette. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet lørdag klokken 09:46 (edited) Mr.Farum skrev, for 12 timer siden: veninden er Yeah right! "Veninden". Det er en ruffer, hvilket fremgår af hele setuppet. (Jeg har en allergi over for romantiserende beskrivelser af bagmænd som venner/veninder). Anyway - godt du havde en god oplevelse, jeg tror du er den første, der beskriver det. Men da det er netværk der fusker med billeder - og tidligere også med at kvinderne blev annonceret som danske amatører, det er kun svagt antydet nu (Dannebrog på en af annoncerne) - og samtidig tilbyder sex uden, så er det nok noget mange ikke har lyst til at skrive om. Selvom det er blevet lidt mindre tabu at anmelde gummifri oplevelser på det seneste, lader det til. Der er fire annoncer i første indlæg - er det Mai92 og havde det overhovedet noget præg af tantra? Foregik det på tæpper på gulvet osv. som annoncen siger, nu du siger hun lever 100% op til teksten? Jeg får et andet indtryk, når du skriver "et godt knald." EDIT: jeg kan se du har lavet en anmeldelse, hvor det fremgår at det var en anden af annoncerne - en af de kortfattede - du kontaktede. Redigeret lørdag klokken 10:06 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg