sejer 380 Skrevet for 3 timer siden Annoncer fra fede kvinder - mindst godt over 100 kg - omtaler sig meget tit som "varme", altså følelsesmæssigt forstår jeg. De har næppe 40 grader i feber..... Det er da en underlig floskel. Kommentarer?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 101 Skrevet for 3 timer siden sejer skrev, for 24 minutter siden: Annoncer fra fede kvinder - mindst godt over 100 kg - omtaler sig meget tit som "varme", altså følelsesmæssigt forstår jeg. De har næppe 40 grader i feber..... Det er da en underlig floskel. Kommentarer?? Kunne vi ikke kalde den kraftige piger, store piger .. hvorfor være så nedladende 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 103 Skrevet for 3 timer siden sejer skrev, for 24 minutter siden: Det er da en underlig floskel. Kommentarer? Du må være ret ung. Varme kommer af varmblodige, som i dette tilfælde skal oversættet til "liderlig, højt sexlyst". Det er et ord der har været brugt i generationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 380 Skrevet for 2 timer siden Til Voiggodrengen: Nej, jeg er ikke ung. Hvorfor bruger slanke kvinder aldrig det udtryk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 24 Skrevet for 1 time siden sejer skrev, 1 time siden: Til Voiggodrengen: Nej, jeg er ikke ung. Hvorfor bruger slanke kvinder aldrig det udtryk? At de er fede? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 502 Skrevet for 31 minutter siden (edited) sejer skrev, for 3 timer siden: Det er da en underlig floskel. Kommentarer?? Måske fordi overvægtige mennesker bliver set ned på i vores samfund og derfor er nødt til at kompensere for deres udseende. Redigeret for 31 minutter siden af W.C. Fields Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 103 Skrevet for 18 minutter siden sejer skrev, for 2 timer siden: Til Voiggodrengen: Nej, jeg er ikke ung. Hvorfor bruger slanke kvinder aldrig det udtryk? Det gør de da også, og vi mænd bruger det også om slanke piger, om buttede og de fede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg