Hop til indhold
Shinyhappypeople

Hvem kan anbefale en god Sugar / Cougar side?

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg skriver her med ærlighed og respekt, i håbet om at finde det, mange af os savner mere og mere med årene: ægte nærvær, kemi og ro i hinandens selskab.

Jeg søger ikke unge piger eller hurtige lege. Det, der tiltaler mig, er modne kvinder 40+ – kvinder med livserfaring, varme, humor og evnen til at være til stede. En rigtig cougar/milf, der hviler i sig selv og har lyst til at mødes med en jævnaldrene (eller lidt yngre) mand på en naturlig og respektfuld måde.

En af mine venner siger at det er kun scammer på disse sider, hvad er jeres erfaring? 

For mig handler det ikke kun om dating, men om kontakt. Samtaler der flyder, smil der føles ægte, og det stille øjeblik hvor man bare kan være sammen – uden pres, uden spil.

Hvis du også savner nærvær, langsomhed og en mand, der møder dig med respekt og oprigtig interesse, så vil jeg meget gerne høre fra dig.
Uanset om det starter som en god snak og ser, hvor det fører hen.

Tak fordi du læste med – og hav en dejlig dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...