Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Godaften folkens,

Jeg leder efter lidt anmeldelser omkring dette sted

https://annoncelight.dk/showad/441924

og om det kan anbefales af nogle?

jeg synes ikke rigtig der dukker noget op når jeg søger på annonce-id og det er hovedsageligt eller rettere kun anmeldelser angående Emma der har min interesse og selvfølgelig "stedet" i almindelighed mht til lokation, diskretion, osv

Jeg har prøvet at skrive til ang forventninger til tilbuddet de har, men svaret var noget kortfattet og det undrer mig jeg ikke kan finde noget på sådan en ældre oprettet annonce

Lad mig høre fra jer med erfaringer derfra))

Skrevet

Hvis du kigger dig lidt rundt er der da anmeldelser på alle piger fra annoncen, måske ikke sprit-nye, men de er der da. Og netop Emma er der da en (positiv) anmeldelse på, som ikke er særlig gammel.

Søg og du skal finde.

Skrevet
  • Author

Takker for "info" og ja det er lykkedes mig at finde et par enkelte med Emma , tog mig dog lidt tid da jeg ikke er så bekendt med hvordan søgefunktionen virker på denne side, (bruger den ikke så meget) men efter lidt tid fandt jeg ud af hvordan jeg bedre kunne isolere søgningen, jeg takker for dit input..

Skrevet
sjussen skrev, for 18 timer siden:

det er lykkedes mig at finde et par enkelte med Emma

Emma har for år tilbage kaldt sig noget andet, som jeg ikke kan huske hvad var. Dengang var anmeldelserne af hende blandede. Så blandede, at jeg ikke har besøgt hende, men meget kan jo ændre sig over tid.

For noget tid siden besøgte jeg Rita et andet sted. Hun kysser godt og gerne og har en sød personlighed og ret fantastiske bryster. Også noget mave, så forvent ikke en slank pige, hvis du besøger hende.

Den sidste pige, Janni, kender jeg ikke. Jeg har ikke besøgt det sted, pigerne er nu, så kan desværre ikke bidrage med noget på den del.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.