Mr_Swingking 462 Skrevet 28. Januar (edited) Hej Er der nogen der ved hvornår Marisa kommer tilbage - hun plejer at husere i Glostrup/Rødovre? Hun er savnet Redigeret 29. Januar af Stapler Overskrift rettet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jeg er ikke gynækolog, men 71 Skrevet 28. Januar Åh ja, hun er bare dejlig Mon ikke tilbage ultimo marts, hun er som regel hjemme i 3 måneder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2756 Skrevet 29. Januar (edited) Jeg har fixet din overskrift, @Mr_Swingking Redigeret 29. Januar af Stapler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 462 Skrevet 29. Januar Stapler skrev, for 5 timer siden: Jeg har fixet din overskrift, @Mr_Swingking Stapler hvordan skal jeg kunne angive er sted når jeg kun har en formodning om hvor hun er, når jeg spørger om hvornår hun kommer tilbage? Oven i købet vælger du at give mig en advarsel. Er I ude på at ødelægge al kommunikation herinde? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5525 Skrevet 29. Januar Mr_Swingking skrev, 1 time siden: hvordan skal jeg kunne angive er sted når jeg kun har en formodning om hvor hun er, når jeg spørger om hvornår hun kommer tilbage? Du kan jo se, hvad @Stapler har rettet det til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg