Hop til indhold

Kæletøsen Nordjylland

Featured Replies

Skrevet
thaijyden skrev, den 13.7.2026 at 13:55:

Hvis hun kan kontaktes på anden vis en SD. Vil jeg gerne have info, evt PB

Har du fået noget info fra nogen pb til mig

• Svar 52
  • Visninger 5.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Den erfarne
    Den erfarne

I er fandme nogle sørgelige mennesker at høre på. Det er da en usmagelig måde i omtaler denne SB på, @suggar du kommer med denne smøre allerede inden du har mødt hende, du burde søge hjælp for at styr

• Stiv finger
    Stiv finger

Kan man vel sige bestilt  annonce det her 

Skrevet

Man kan overhovedet ikke stole på hende. Jeg havde skrevet med hende i længere tid og havde aftalt et tidspunkt, hvor vi skulle mødes. Vi skulle mødes om formiddagen og jeg skrev til hende om morgenen for, at bekræfte aftalen, men der kom ingen svar og har ikke hørt fra hende siden.

Skrevet
Grinebideren skrev, for 2 minutter siden:

Man kan overhovedet ikke stole på hende. Jeg havde skrevet med hende i længere tid og havde aftalt et tidspunkt, hvor vi skulle mødes. Vi skulle mødes om formiddagen og jeg skrev til hende om morgenen for, at bekræfte aftalen, men der kom ingen svar og har ikke hørt fra hende siden.

Har du anden måde at kontakte hende på er ikke medlem af sd og hvad pris havde du lavet med hende og hvad tilbyder hun kan ikke stole på en skid herinde skriv pb til mig på forhånd tak

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.