Hop til indhold

Recommended Posts

Lige ved siden af det unge og sløje er der … amazing oplevelse i Elsa Solace . Det er sød pige, fantastisk krop, smukke øjne og … sexdelen er i den absolutte top. Der kommer sikkert en del anmeldelser på den positive side her. For bare en super sød pige der i al fald gfe - og garanteret uden at have prøvet - det lidt mere vilde. Jeg er til det blide - og selv der giver hun fuld karakter på frækhedsskalaen . Well tager nok en tur mere inden hun bliver for populær 

https://nympho.dk/n31390/10050/sweet-elsa-solace 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Benji skrev, for 9 minutter siden:

@Lestat1970 Fik du afprøvet hendes deepthroat skills?

Næ - hun gik helt af sig selv ret dybt til værks. Formoder at hun kan gå hele vejen hvis man spørger til det. Blowjobbet er for mig superfrækt med øjenkontakt og variation og det var der masser af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun tungepiercing nu? Som på billederne. For det er turn-off for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja tungepiercing - normalt turn off for mig også - men er trods mere til udførelse end om det lige er det ene sted og andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lestat1970 skrev, den 28.1.2026 at 09:02:

Næ - hun gik helt af sig selv ret dybt til værks. Formoder at hun kan gå hele vejen hvis man spørger til det. Blowjobbet er for mig superfrækt med øjenkontakt og variation og det var der masser af. 

Uha.. BJ med den tungepiercing :P:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den3.Bukkebruse skrev, den 31.1.2026 at 17:29:

Jeg kan slet ikke komme igennem til hende

Ingen problemer for mig gennem WhatsApp - vi kunne desværre ikke finde et tidspunkt, der passede mig - men hun var meget venlig at skrive med. Virker som en sød pige, så hun har uden tvivl travlt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...