Hop til indhold

Elsa Solace - Carlsberg fra sin bedste side

Featured Replies

Skrevet

Lige ved siden af det unge og sløje er der … amazing oplevelse i Elsa Solace . Det er sød pige, fantastisk krop, smukke øjne og … sexdelen er i den absolutte top. Der kommer sikkert en del anmeldelser på den positive side her. For bare en super sød pige der i al fald gfe - og garanteret uden at have prøvet - det lidt mere vilde. Jeg er til det blide - og selv der giver hun fuld karakter på frækhedsskalaen . Well tager nok en tur mere inden hun bliver for populær 

https://nympho.dk/n31390/10050/sweet-elsa-solace 

Skrevet
  • Author
Benji skrev, for 9 minutter siden:

@Lestat1970 Fik du afprøvet hendes deepthroat skills?

Næ - hun gik helt af sig selv ret dybt til værks. Formoder at hun kan gå hele vejen hvis man spørger til det. Blowjobbet er for mig superfrækt med øjenkontakt og variation og det var der masser af. 

Skrevet

Har hun tungepiercing nu? Som på billederne. For det er turn-off for mig. 

Skrevet
  • Author

Ja tungepiercing - normalt turn off for mig også - men er trods mere til udførelse end om det lige er det ene sted og andet. 

Skrevet
Lestat1970 skrev, den 28.1.2026 at 09:02:

Næ - hun gik helt af sig selv ret dybt til værks. Formoder at hun kan gå hele vejen hvis man spørger til det. Blowjobbet er for mig superfrækt med øjenkontakt og variation og det var der masser af. 

Uha.. BJ med den tungepiercing :P:P

Skrevet
Den3.Bukkebruse skrev, den 31.1.2026 at 17:29:

Jeg kan slet ikke komme igennem til hende

Ingen problemer for mig gennem WhatsApp - vi kunne desværre ikke finde et tidspunkt, der passede mig - men hun var meget venlig at skrive med. Virker som en sød pige, så hun har uden tvivl travlt.

Skrevet

Var forbi i dag. Det var virkelig rart. Sød nem og usædvanlig god sex. Hun er ung - måske 25 og temmeligt uspoleret. Måske en engangsoplevelse i Kbh. 

Skrevet

Besøgte også Elsa i weekenden. 
adgangsforholdene til hendes hybel er besynderlige(kendere vil vide). 
hun er enormt sød og ung og meget snaksagelig. 
super blowjob skills hvor hun til ug udnytter sin piercing. Fin sex og jeg kom med et brag i hendes mund. En dejlig oplevelse. 
eneste lille misbehag var lidt dårligt ånde. 

• 2 weeks later...
Skrevet
Wafanden skrev, den 10.2.2026 at 08:23:

adgangsforholdene til hendes hybel er besynderlige(kendere vil vide). 

Er det noget du kan uddybe lidt (uden af afsløre adresse mm)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har selv skrevet lidt sammen med hende. Hun virker meget, meget sød, og svarer hurtigt og nem. Nu skal vi bare finde et tidspunkt 🫠🥰

Skrevet

Jeg havde desværre en dårlig oplevelse.
Fin kommunikation inden, vi får aftalt en tid, jeg dukker op ca. 15 min før. Skriver at jeg er i området og hun bare kan sige til når det passer. Intet respons. Forsøgte flere gange på Whatsapp og ligeledes på mobiltelefon, intet svar. Heller intet svar eller forklaring efterfølgende, ej heller på nymfo.dk. Yderst uprofessionelt og respektløst.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.