½angel 1887 Skrevet 27. Januar (edited) Link: https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n2751/1422/sweet-cecilia-back-in-copenhagen Jeg havde været ude at spise med nogle kollegaer, og nydt god mad, og selvom de havde tilbud dessert, så var det ikke kage, jeg havde lyst til, for jeg havde endeligt booket tid hos Sweet Cecilia. Jeg havde forlænge kigget sulten på Cecilias annoncer, så nu skulle det være. Jeg havde booket 30 minutter GFE+CIM og Slug. Jeg ankom til Christianshavn i god tid, så gik lidt rundt indtil jeg kunne skrive til hende om jeg måtte komme ind. Cecilia lukkede mig ind og jeg blev mødt af en smuk slank kvinde, i det lækreste røde lingeri, det har hun styr på, kan man se på hendes annonce og IRL er det bare utroligt lækkert, især når man ved at man snart skal pakke den smukke gave op. Billederne og videoerne er 1000% hende, men det vil de færreste vist diskutere, da hun ofte opdatere dem og vist har et meget godt ry herinde. Cecilia har en dejlig og velkommende personlighed, jeg blev lukket ind i soveværelset og vi snakkede godt sammen med det samme, hun hentede noget vand til mig, imens jeg hoppede ud af tøjet. Derefter en dejlig tur på badeværelset, og ind til denne smukke kvinde og pakke gaven op. Vi startede dejligt stille op, som jeg nyder med kys og kærtegn, brysterne blev pakket ud og efter lidt tid, røg hun ned på ryggen, så jeg kunne smage på hende. Derefter var det min ”makkers” tur til at blive taget kærligt af, Cecilia, sutter som en drøm, ikke bare den samme ting igen og igen i to minutter og sex, som med andre. Nej, Cecilia levere et drømme blowjob, som man bare nyder. Efter det havde vi sex i forskellige stillinger og det var alt sammen 100% godt, sidste stilling var doggy, og med udsigten og hænderne på den røv, vidste jeg godt, at jeg skulle bevare lidt kontrol, så CIM’en kunne udføres. Trykket nåede kogepunktet, og jeg markerede til hende, at nu var det ned på knæ foran mig og være klar, der fyrede jeg så raketten af i hendes mund og alt blev slugt, og som prikken over i’et blev hun ved med at sutte, indtil den var helt tom, det var fantastisk. Efter det havde jeg helt mistet tidsfornemmelsen, og da jeg sagde dette til hende, hvad hun ikke travlt med at smide mig ud. Hun tilbød mig et bad, som jeg tog før jeg klædte mig på og vi sagde pænt farvel til hinanden, før jeg tog ud i det kolde danske vejr. Anbefaler jeg Sweet Cecilia? ja 100%, hun er lækker, skøn og totalt på at det skal være en god oplevelse. Top GP her i København. Kommer jeg igen, det vil jeg virkelig gerne, og håber det også. Men som jeg skriver havde jeg kigget på Cecilias annonce for mange gange uden at komme afsted, og derfor er jeg lidt i en fase, hvor jeg gerne vil komme forbi en masse andre GP’er som jeg har på listen men ikke har besøgt endnu. Men det blowjob er sgu svært ud af mit hoved, så man er da fristet. Håber I kunne bruge denne anmeldelse til noget, og hvis så giv gerne et like eller kommentar og eventuelle spørgsmål, skal jeg selvfølgeligt nok besvarer, så hurtigt jeg ser dem. Men jeg har et spørgsmål til jer, har I et godt alternativ for ”virkelig” for det bruger jeg sgu meget i mine anmeldelser Redigeret 27. Januar af Stapler Overskrift rettet. 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 27. Januar Stapler skrev, for 57 minutter siden: Hvornår har I lavet den regel? Der er jo en grund til at det opdeles i landsdele "på Sjælland og København". 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3041 Skrevet 27. Januar Tak for en god anmeldelse @½angel Nu er EG i grove træk geografisk del op i tre landsdele Jylland, Fyn, Sjælland og København og der må Lolland-Falster jo helt naturligt høre med til, så når der bliver lavet en overskrift med teksten Bente med de dejlige store bryster var en suveræn god oplevelse i Sjælland og København forummet, så ville de fleste i København og Nordsjælland nok klikke på den, læse den og efterfølgende klikke på det link der er i anmeldelsen til hendes annonce, og først der finde ud af Bente med de dejlige store bryster kan besøges i Rødby færgehavn, såfremt at det fremgår af overskriften kan man hurtigt se om den tråd er relevant for en selv. Og i Jylland er der 394km fra Padborg til Skagen og turen tager 4 timer og 17 minutter i bil og 7 timer og 24 minutter med offentlige transportmidler. Så et bynavn i overskriften er i den grad relevant for alle. Se det som en positiv forbedring af EG @½angel 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 27. Januar Jeg har et virkelig issue med at der bare kan laves om i hvad jeg har skrevet, og det er åbenbart en ny regel. Jo, folk kan vente med at klikke på linket, eller gøre det til at starte med, op til dem, især når det står i anmeldelsen hvor hun er henne. Så i navnet af effektiviteten, har man bestemt at man fjerner/ændre lige hvad forfatteren mener der er bedst. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5515 Skrevet 27. Januar ½angel skrev, for 1 minut siden: det er åbenbart en ny regel Nej, den har været der hele tiden. Men henover de sidste par måneder har moderatorerne strammet op på at følge op på, at reglen efterleves. Og det er også nyt, at overskriften rettes. ½angel skrev, for 9 timer siden: Håber I kunne bruge denne anmeldelse til noget Bestemt. Du skriver godt. Tak for anmeldelsen. Lad os rette fokus tilbage på trådens emne, nemlig Sweet Cecilia. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg