Lasse1 63 Skrevet for 3 timer siden https://annoncelight.dk/showad/428840 så blev Søndag lige en fantastisk dag, var lidt i tvivl da jeg ingen anmeldelser kunne finde. Men hold da op, lige fra døren blev åbnet var der smil og varme. Fantastisk smukt ansigt dejligt smil og smukke øjne. Ægte GFE så man bliver forelsket, rigtig flot krop med en del tatoveringer men lagde ikke rigtig mærke til dem, flotte store bryster og en rigtig dejlig fræk bagdel. Godt blow uden og så en skøn 69 hvor hun kom og så ville hun ride Wauu og afslutning i en fræk doggy. behandel hende som din frække Date og du går smilende hjem. genbesøg 100% og allerede i denne uge pas på hende hun er skøn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vest50 7 Skrevet for 2 timer siden Tak for anmeldelsen! Uden sammenligning er det dine indlæg her på siden, som jeg har haft størst nytte af igennem tiden. Så virkeligt fedt at du er på banen igen. De spanske kvinder, som du har anbefalet tidligere, har været fantastiske. Så der kommer ikke til at gå mange dage, før jeg skal besøge hende her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasse1 63 Skrevet for 1 time siden Tak for det, hun er en rigtig Spansk kvinde, hun er her ugen ud. Vis hende respekt og du får fuld valuta, hun kan godt lide en god tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg