Hop til indhold
igennem

Udløsning ved hj og bj

Recommended Posts

Kommer i når gp'erne giver hj eller blowjob ? Jeg oplever at jeg lige er nødt til at klare det sidste selv med hånden, for at få det helt rigtige tryk.  Kommer i udelukkende ved pigernes hjælp..?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er  møgdårlig til at  give  hj, og det siger mig ikke  det helt store. 

De fleste kan jeg give  blowjob til de  sprøjter,  men  har  også  en  fast som  selv  afslutter.  Har aldrig formålet at få ham til at  sprøjte uden  hans egen  hjælp.

Kan godt føle mig lidt utilstrækkelig.

Er det dårligere for jer mænd, at I selv skal afslutte? 

Redigeret af lejogbrug
Glemt spørgsmål

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har da nogle gange oplevet at skulle gøre arbejdet færdigt, når jeg kom hjem. Jeg betragter det blot som en del af totaloplevelsen. Efterhånden som jeg er blevet gammel, er det blevet lidt svært at give mig orgasme og også en smule svært for mig selv at afslutte. Og så handler det nok også om, at pigerne ikke har vidst, hvad der tændte mig.

Som ung havde jeg dog ikke den slags problemer. Bare man kiggede på mig, sprøjtede jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu snakker jeg generelt .. men jeg kan komme på begge måder, men jeg vil gerne have de forsætter f.eks ved HJ , da nogen kvinder har der med at stoppe 3 ryk efter man sprøjter jeg vil gerne have de forsætter ihvertfald 20-30 sekunder efter for lige at få selve orgasme følelsen fordi jeg kan godt sprøjte men uden egentlig få orgasmen som så først kommer lige efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bj fører sjældent til orgasme for mig, men hj især hvis det er med ansigtet en smuk, fræk mund og tunge tæt på

og de gange jeg selv gør det færdigt er det vigtig for mig at de søde dame er en fræk hjælper/tilskuer. Og rigtigt, som en skriver, damen må gerne fortsætte langsomt og blødt efter udløsningen til begejstringen løjer af

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 26/1/2026 at 15:20:

Jeg er  møgdårlig til at  give  hj, og det siger mig ikke  det helt store. 

De fleste kan jeg give  blowjob til de  sprøjter,  men  har  også  en  fast som  selv  afslutter.  Har aldrig formålet at få ham til at  sprøjte uden  hans egen  hjælp.

Kan godt føle mig lidt utilstrækkelig.

Nej det er det ikke nødvendigvis 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer gerne ved hj el blow, og kan let bringes derhen. Favoritten for mig er blow - der er ikke noget bedre end at skyde det hele ude i munden på kvinden og se hende forbløffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, den 26.1.2026 at 15:20:

For mig ville det være totalt kikset og totalt turn off, hvis det var tilfældet. Men nu har det så heller ikke været nødvendigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
igennem skrev, den 26.1.2026 at 14:51:

Kommer i når gp'erne giver hj eller blowjob ?

Ved håndjob ja. Ved blowjob sjældent. Jeg tilhører med ret stor sikkerhed et undertal, men jeg finder sjældent blowjob særligt pirrende. Det visuelle aspekt er lækkert nok, men efter noget tid bliver det lidt kedeligt, synes jeg. I et par enkelte tilfælde er jeg kommet ok op at ringe ved et blowjob, men det er godt nok sjældent.

lejogbrug skrev, den 26.1.2026 at 15:20:

Det kommer an på situationen. Er der tale om et knald, hvor man fornemmer manglende entusiasme fra pigen, og man derfor selv skal bringe sig i mål, så ja. Er der tale om et saftigt knald, hvor manden trækker sig ud, flår kondomet af og afslutter med at spille pik ud over pigens bryster/røv/ansigt, så nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...