igennem 4 Skrevet 26. Januar Kommer i når gp'erne giver hj eller blowjob ? Jeg oplever at jeg lige er nødt til at klare det sidste selv med hånden, for at få det helt rigtige tryk. Kommer i udelukkende ved pigernes hjælp..? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 667 Skrevet 26. Januar (edited) Jeg er møgdårlig til at give hj, og det siger mig ikke det helt store. De fleste kan jeg give blowjob til de sprøjter, men har også en fast som selv afslutter. Har aldrig formålet at få ham til at sprøjte uden hans egen hjælp. Kan godt føle mig lidt utilstrækkelig. Er det dårligere for jer mænd, at I selv skal afslutte? Redigeret 26. Januar af lejogbrug Glemt spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 26. Januar Jeg har da nogle gange oplevet at skulle gøre arbejdet færdigt, når jeg kom hjem. Jeg betragter det blot som en del af totaloplevelsen. Efterhånden som jeg er blevet gammel, er det blevet lidt svært at give mig orgasme og også en smule svært for mig selv at afslutte. Og så handler det nok også om, at pigerne ikke har vidst, hvad der tændte mig. Som ung havde jeg dog ikke den slags problemer. Bare man kiggede på mig, sprøjtede jeg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 234 Skrevet 26. Januar Nu snakker jeg generelt .. men jeg kan komme på begge måder, men jeg vil gerne have de forsætter f.eks ved HJ , da nogen kvinder har der med at stoppe 3 ryk efter man sprøjter jeg vil gerne have de forsætter ihvertfald 20-30 sekunder efter for lige at få selve orgasme følelsen fordi jeg kan godt sprøjte men uden egentlig få orgasmen som så først kommer lige efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1560 Skrevet 26. Januar Bj fører sjældent til orgasme for mig, men hj især hvis det er med ansigtet en smuk, fræk mund og tunge tæt på og de gange jeg selv gør det færdigt er det vigtig for mig at de søde dame er en fræk hjælper/tilskuer. Og rigtigt, som en skriver, damen må gerne fortsætte langsomt og blødt efter udløsningen til begejstringen løjer af 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kril 12 Skrevet 27. Januar lejogbrug skrev, den 26/1/2026 at 15:20: Jeg er møgdårlig til at give hj, og det siger mig ikke det helt store. De fleste kan jeg give blowjob til de sprøjter, men har også en fast som selv afslutter. Har aldrig formålet at få ham til at sprøjte uden hans egen hjælp. Kan godt føle mig lidt utilstrækkelig. Er det dårligere for jer mænd, at I selv skal afslutte? Nej det er det ikke nødvendigvis 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 100 Skrevet lørdag klokken 00:10 Det er få BJ der giver mig udløsning, men et langt sensuelt HJ giver altid resultat. Har også bedre mulighed for at se og røre min partner. Et par fingre så hun også kommer er top frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigshot 24 Skrevet lørdag klokken 17:01 Jeg kommer gerne ved hj el blow, og kan let bringes derhen. Favoritten for mig er blow - der er ikke noget bedre end at skyde det hele ude i munden på kvinden og se hende forbløffet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ToxicWaste 44 Skrevet søndag klokken 16:08 lejogbrug skrev, den 26.1.2026 at 15:20: Er det dårligere for jer mænd, at I selv skal afslutte? For mig ville det være totalt kikset og totalt turn off, hvis det var tilfældet. Men nu har det så heller ikke været nødvendigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5525 Skrevet mandag klokken 06:29 igennem skrev, den 26.1.2026 at 14:51: Kommer i når gp'erne giver hj eller blowjob ? Ved håndjob ja. Ved blowjob sjældent. Jeg tilhører med ret stor sikkerhed et undertal, men jeg finder sjældent blowjob særligt pirrende. Det visuelle aspekt er lækkert nok, men efter noget tid bliver det lidt kedeligt, synes jeg. I et par enkelte tilfælde er jeg kommet ok op at ringe ved et blowjob, men det er godt nok sjældent. lejogbrug skrev, den 26.1.2026 at 15:20: Er det dårligere for jer mænd, at I selv skal afslutte? Det kommer an på situationen. Er der tale om et knald, hvor man fornemmer manglende entusiasme fra pigen, og man derfor selv skal bringe sig i mål, så ja. Er der tale om et saftigt knald, hvor manden trækker sig ud, flår kondomet af og afslutter med at spille pik ud over pigens bryster/røv/ansigt, så nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg