Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/447956

https://annoncelight.dk/profile/Sukeesoup

Annoncen er på dansk, hvilket SMS-korrespondancen også var. Kvinden er ikke dansk.
Hun taler dog fint engelsk og spansk. 

Prisen var gennemsnitlig  

Billederne er retvisende.

Stedet er velkendt og ikke specielt godt eller skidt.  

Pigen er nok cirka 185 cm høj, har bløde former og er meget imødekommende.

Hun dufter selvfølgelig af parfume, men heldigvis ikke helt så meget som andre GP jeg har besøgt.

Jeg havde bestilt et kvarter med almindelig sex, og det må man sige jeg fik.

Hun startede med at sætte gummi på trolden, det gik fint og hun var helt okay med min ret store piercing.

Jeg gramsede mens hun suttede, og der var hun ikke nærig, jeg kunne røre så tosset jeg havde lyst.

Herefter lagde hun sig på ryggen med godt spredte ben, og jeg fik lov at se hele herligheden, hun så allerede våd ud.

Efter nogle minutter i missionær ville jeg tage hende bagfra, og det var hun selvfølgelig med på.

Da jeg trak mig ud kunne jeg se hendes skønne fisse fuld af safter.

Hun indtog stillingen og jeg trængte op i hende bagfra, hvor jeg stødte godt og grundigt i bund, mens jeg æltede hendes bløde og dejligt velformede røv.

Hun var meget indlevende under hele akten, jeg er faktisk ikke sikker på om det var skuespil eller om hun nød det ægte.

Bagefter var hun også sød, og efter en hurtig skyller og en dejlig krammer var jeg ude af døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...