Hop til indhold
Guest Aandersen

Kineser i NV

Recommended Posts

Hun ser sgu meget sød ud.

/TB

Hun er bestemt ogs' en dejlig og varm tøs :)

Særligt hendes smil er jeg stor fan af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er bestemt ogs' en dejlig og varm tøs :)

Særligt hendes smil er jeg stor fan af

Har du da besøgt hende, Hr. Sølv?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du da besøgt hende, Hr. Sølv?

Det har jeg da bestemt Hr. X :)

Dengang hun huserede på Nørrebro Vænge

Skrev ogs' en anmeldelse, dog på VL (Kan læses her)

Har ik været tilbage siden, men ikke pga. hende - simpelthen for mange andre dejlige piger der hiver og trækker i mit liderlige væsen ;)

Redigeret af Argent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

på de 20 år fandt du vel ud af hvad det kostede ???

- betalte du Cash eller til d 1 ?

Jeg kan ærligt talt ikke se hvilken relevans mit privat liv har for denne tråd, så forvent ikke at jeg nogensiden svare på så latterligt og ligegyldigt et spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Host hist det er farligt host. Hun er til fare for sig selv og andre

Jeg synes nu det er fint nok at vi får slået fast at hun er farlig. Der vil altid være kunder til dansk uden. Jeg tror det er få blandt dem der har købt sex i mange år, der ikke har haft et par "svipsere". Så kan man spørge sig selv hvad der fik et formentligt oplyst menneske til at annoncere med det. Jeg kan også svagt huske annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En solskinsdag ultimo april trak det lidt i de nedre regioner. Efter en enkelt fuser på Tuborgvej (billeder der ikke afspejlede virkeligheden....) fandt jeg mig selv i kinesernes nabolag.

Selvom jeg ikke er vild med hendes lidt for økologiske tankegang befandt jeg mig pludselig (ikke mindst grundet en særdeles attraktiv prisaftale) i dobbeltsengen!

Jeg kan med set samme tilslutte mig hyldestkoret vedrørende hendes naturlige og fyldige barm med lækre brystvorter. Efter masser af grams og kyndig - men ikke overvældende - fransk valgte jeg at fyre ladningen ud over den smukke barm..

Alt i alt en ok oplevelse.

Anders

Tilbyder hun også video og foto ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilbyder kineserpige også video og foto ??  da jeg kan se at der er en der har vedhæftet et link hvor man ser kineser pige i en video i et samleje med en fed mand ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

nørden sagde den 09 Maj 2014 - 10:19 PM:

Spændende. Jeg besøger hende også ind i mellem, og får fortsat hvergang tilbudt det uden gummi, hvilket jeg dog pænt takker nej til. Hun har endnu aldrig overfor mig antydet at hun skulle have nogle kønssygdomme.

At du skulle kende ALT til hende, må være overdrivelsen der skal fremme forståelsen. Selv min ex. kendte jeg ikke alt til, og vi var trods alt samme i tæt på 20 år.

du nævner jo selv dit privatliv og det var det jeg henviste og skrev om

er i øvrigt ligeglad med dit privatliv, men er da ked af hvis jeg ramte et ømt punkt

over'n'out

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du nævner jo selv dit privatliv og det var det jeg henviste og skrev om

er i øvrigt ligeglad med dit privatliv, men er da ked af hvis jeg ramte et ømt punkt

over'n'out

Jeg ved ikke hvilket ømt punkt du hentyder til, men jeg finder det faktisk nedenstående indlæg krænkende for både mig og min ex. og jeg kan slet ikke se hvad det har af relevans for denne tråd.

--- cut fra indlæg nr. 26 ---

på de 20 år fandt du vel ud af hvad det kostede ???

- betalte du Cash eller til d 1 ?

--- cut end ---

Jeg synes det er underligt at man skal udsættes for sådanne nedsættende bemærkninger, bare fordi at man ikke fordømmer prostituerede og kunder, som dyrker sex uden gummi. Som jeg skrevet tidligere i en anden tråd, så er der også danske piger på de ellers "pæne" klinikker som tilbyder sex uden gummi når man har besøgt dem et nogle gange. Den største forskel er at kineseren gør det åbenlyst, og med nye kunder. Hun er med andre ord ingen hykler som nogle af de "pæne" piger som officielt ikke gør det uden gummi.

Og nej. Jeg nævner ingen navne hverken her eller i PM. Selvom pigerne er hykler, han jeg ingen intention om at udlevere dem eller fordømme dem. De har fortaget deres oplyste valg, ligesom kineseren. Vi er alle forskellige. Lad os fejre det, isteddet for at slagte dem som tillader sig at tænke anderledes eller have en anden holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige meget hvordan du vender og drejer det nørden,så er det bare ikke ufarligt.Hvis du er single og uden børn så er du voksen nok til at kunne tage ansvar  for dig selv,men har du en lillemor derhjemme er det altså ikke i orden at du ligger og horer uden kondom,selvom sandsynligheden er meget lille for  at få AIDS så er der et hav af andre sygdomme du kan pådrage dig og føre videre til lillemor. :mad: Bare ikke i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lige meget hvordan du vender og drejer det nørden,så er det bare ikke ufarligt.Hvis du er single og uden børn så er du voksen nok til at kunne tage ansvar  for dig selv,men har du en lillemor derhjemme er det altså ikke i orden at du ligger og horer uden kondom,selvom sandsynligheden er meget lille for  at få AIDS så er der et hav af andre sygdomme du kan pådrage dig og føre videre til lillemor. :mad: Bare ikke i orden.

Det er stadigvæk en sag mellem dig og lillemor derhjemme. Nogen har et åbent forhold, hvor betalt sex med eller uden gummi er ok, mens andre ikke engang aksepter et kindkys uden for parforholdet. Jeg er overbevist om at begge par mener at deres forhold er det perfekte, og set fra min stol har de begge ret hvis de er glade og tilfredse på den måde som de lever.

Hvis du er nervøs for at få AIDS eller en anden kønssygdom, så brug gummi eller hold dig til den eneste ene. Valget er dit, ikke andres.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...