Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kun skrevet få reviews tidligere , men nu føler jeg stor glæde og trang til gribe pennen!

Vi aftalte en tid dagen før, d.21/1. Michelle var meget imødekommende, og jeg fik den tid jeg ønskede .

Aftalen var kl 14: Jeg havde temmelig meget stress, da jeg forinden havde været til scanning, og dernæst et møde downtown.

Men den varme velkomst fjernede hurtigt al stress.En vidunderlig smuk og charmerende kvinde. Nem at kommunikere med, taler rigtig godt engelsk, og afslørede et højt intellektuelt niveau.

Jeg havde ønsket et par extras bl.a. Video. Med hendes perfekte krop, dejlige store bryster og indbydende bagdel - alt uimodståeligt- kunne det kun være uforglemmeligt. Ydermere krydret med hendes engagement og bagefter kunne nyde det hele  på video, hvor Michelle absolut afslørede sig som en sand fotomodel.

De varmeste anbefalinger herfra, og på snarligt gensyn.

Stedet 10/10 

sex 10/10

Michelle 11/10 smukkere end hendes foto

Del dette indlæg

Link til indlæg
frankison skrev, den 25.1.2026 at 19:20:

Men kan ikke vide det med sikkerhed

Der står "Michelle Luxury" i annoncen og det er på Frederiksberg. Jeg tror godt vi kan kalde det sikkert. Hvis navnet var Nina og ikke andet, så er der seks forskellige bare i København, men her tror jeg den er sikker. Tak for at finde linket!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...