niceguyhimself 149 Skrevet 25. Januar Jeg præsenterer mig med navn alder nationalitet og spørger om hun har tid, dato og tid, hvor lang tid jeg vil besøge hende og ønsker, nogle gange skriver jeg også mit brugernavn til her og nympho, så kan hun også tjekke mig ud, om jeg er seriøs 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 25. Januar Bigstok skrev, for 24 minutter siden: Det lyder godt nok voldsomt. Men desværre ikke helt overraskende sammenlignet med hvad jeg har hørt fra nogle af de piger jeg besøger. For mit vedkommende er det stik modsat. Jeg får en aftale med 95% af de GP'er jeg kontakter. Jeg bruger en del tid på at researche og udvælge min "date", så jeg er aldrig i tvivl om at jeg vil besøge hende jeg kontakter. Jeg skriver typisk på selve dagen 2-8 timer før det ønskede klokkeslet. Det glipper kun, hvis jeg ikke får svar eller hvis jeg får svar tilbage at hun ikke har tid og vi ikke kan finde et alternativt tidspunkt. Det synes jeg er meget højt. Jeg synes også selv at jeg er rimelig grundig med at læse deres annoncer og for den sags skyld også lige forsøge at slå dem op på eroguide for at læse en eventuel annonce. Men ofte er det begrænset, hvad der er på eroguide, og så er der kun annoncen tilbage. Og det er bestemt ikke alle annoncer der har 100% af den nøjagtige information man efterspørge. Så når jeg skriver til en glædespige, så har jeg også ud fra annoncen vurderet, at der er et supergodt match for mig. Som jeg skrev lidt før, så skriver jeg nok til 5 glædespiger for hver aftale der bliver til nået. Årsagerne til dem, der ikke bliver til noget er nok: 1. Jeg hører overhovedet ikke noget retur. Hvorfor er naturligvis uvist. 2. Jeg får at vide, at de ikke tilbyder de ydelser jeg efterlyser. 3. Jeg får at vide, at hun desværre ikke kan på det ønskede tidspunkt. 4. Jeg får at vide, at hun faktisk slet ikke er i landet lige nu, selvom hendes annonce altså er aktiv. 5. Hun tilbyder ydelser, som jeg ikke ønsker, hun skal tilbyde. 6. Kommunikationen ophører pludselig midt i samtalen, og så hører jeg ikke mere fra hende af en eller anden grund. 7. Og så har jeg også et par gange oplevet, at der egentlig er lavet aftale, men så går det alligevel i vasken til allersidst, fordi hun så pludselige rykker tidspunktet med kort varsel, og jeg har også stået nede på gaden ved adressen en enkelt gang, hvor hun så pludselig holdt op med at svare. Så 20 % succes er nok ikke helt ved siden af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 146 Skrevet 25. Januar Godt emne Jeg skrev til to kvinder sidste år og mødtes med dem begge to Jeg skrev en beskrivelse af mig selv alder, højde, vægt og nationalitet. Jeg var også ærlig om at det var længe siden at jeg har været sammen med en kvinde og at jeg var meget nervøs. Ved den ene kom jeg også et tidsrum på 3 timer om hun havde en tid der og skrev også at jeg havde tænkt på i lang tid at jeg skulle besøge dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 25. Januar Bigstok skrev, for 4 timer siden: Det lyder godt nok voldsomt. Men desværre ikke helt overraskende sammenlignet med hvad jeg har hørt fra nogle af de piger jeg besøger Det er det også. Det er ret tidskrævende, men de fleste af de useriøse stopper heldigvis med at svare inden det indgåes en aftale. Det er værre med den der laver en aftale som man bare har på fornemmelsen vil aflyse i sidste øjeblik/udeblive. De ødelægger jo ens forretning og muligheden for dem der er seriøse og gerne ville have haft tiden. nu har jeg jo ikke vagter, men laver bare en aftale og booker lejlighed efter det. Aflyser han så i sidste øjeblik, har jeg ikke andre til at redde dagen som hvis man sidder på et bordel i 6 timer. Heldigvis er der også mange der gerne vil møde mig, så det er ofte lykkedes at nå at få en anden aftale alligevel. Men virkelig frustrerende. selvfølgelig kan man blive forhindret, også i sidste øjeblik, men der sker for alt for mange til der kan være en gyldig grund hver gang. Og man høre jo sjovt nok aldrig fra dem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 25. Januar ensomfyr skrev, for 4 timer siden: Det synes jeg er meget højt. Det afhænger nok meget af hvilket type GP’er man går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 25. Januar Pink Peach skrev, for 23 minutter siden: Det afhænger nok meget af hvilket type GP’er man går efter. Måske. Synes nu ikke, at jeg umiddelbart oplever den store forskel på danske og udenlandske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 26. Januar Pink Peach skrev, for 16 timer siden: det er ca 10% af de mails jeg får der ender med en aftale. Ud af de resterende 90% stopper ca 90% med at svarer. De sidste 10% indgår en aftale men aflyser hvor de skulle have bekræftet. Jeg har været rimelig forskånet fra dem der bare ikke dukker op. Lige med mails kom jeg for et par dag i tanke om at jeg faktisk altid bruger mails til opklarende spørgsmål eller spørgsmål om fantasier eller ekstra ydelser. Men når aftalen faktisk skal laves, gør jeg det igennem Whatsapp. Siger ikke det er sådan hos dig, men kan være en forklaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 26. Januar Hvis hendes priser og åbningstider allerede er oplyst i annoncen, skriver jeg altid en konkret besked. Hvor jeg introducer mig først, og lige derefter skriver om hun har lyst at møde XX dag og xx min. og xx ydelser. Og så skriver jeg at hun kan skrive tilbage når hun kan/vil da min telefon kun bruges af mig. Hvis priser, ydelser osv. ikke er klart i annoncen, spørger jeg ofte om dette først før jeg sender en forespørgsel om dato og tidspunkt. Der hvor jeg er nervøs, er hvis jeg skal spørge om noget ekstra eller om muligheden for at udleve en fantasi, for der ser jeg et klart potentiale at en GP anser mig som useriøs, og derfor aldrig svare igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 26. Januar pink : der er fisse nok derude så pyt knappen bliver brugt hendes tab hvis hun ikke gider svare på om hun har en ledig tid jeg skriver aldrig alt mulig personlig info som udgangspunkt det kan hun spørge om eller finde ud af når hun evt. åbner døren om jeg så er useriøs i dine øjne er ret ligegyldigt jeg regner ikke med og skal til djævleøen for et slav pip Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 26. Januar ensomfyr skrev, for 14 timer siden: Måske. Synes nu ikke, at jeg umiddelbart oplever den store forskel på danske og udenlandske. Tænker der er større chance for en udenlandsk GP ikke længere er i landet end en dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 26. Januar ½angel skrev, for 5 timer siden: Lige med mails kom jeg for et par dag i tanke om at jeg faktisk altid bruger mails til opklarende spørgsmål eller spørgsmål om fantasier eller ekstra ydelser. Men når aftalen faktisk skal laves, gør jeg det igennem Whatsapp. Siger ikke det er sådan hos dig, men kan være en forklaring. Ja, du har helt ret i at at skifte over til tlf nr nok vil få de fleste useriøse til at droppe kontakten der. Må jeg vist lige I gang med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 983 Skrevet 26. Januar (edited) Jeg præsenterer altid mig selv med alder, højde og vægt, samt kondom størrelse. Skriver at jeg er en dansk gentleman, og hvorfor jeg gerne vil møde netop hende. Derefter ønsket indhold og varighed, samt ønsket dato. I ganske få tilfælde er jeg på en sød måde blevet afvist med henvisning til kondomstørrelsen. Det er jo helt fair, og perfekt for mig også, ikke at møde netop den forhindring, at det gør ondt på hende. Redigeret 26. Januar af Probator 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora Sommer 16 Skrevet 26. Januar torben35 skrev, den 25.1.2026 at 14:32: at jeg var meget nervøs Den slags ærlighed er i mine øjne så fin, og giver kun plus point i min bog 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 28. Januar (edited) Bigstok skrev, den 25.1.2026 at 11:25: Det lyder godt nok voldsomt De 10% passer også meget godt her… Det er et fåtal der har tænkt sig at møde op, af dem der skriver.. Der er selvfølgelig bestemte ting der frasortere en besked med det samme, nok omkring 50%, og andre skal man lige 2-3 beskeder hen før det er tydeligt. Hvilke tegn jeg ser efter, vil jeg ikke nævne da de ikke skal have hjælp til at fortsætte deres tidsspilde.. Redigeret 28. Januar af CamillaHusmor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 28. Januar Probator skrev, den 26.1.2026 at 17:00: samt kondom størrelse Det er perfekt service Så ved man hvad man har i vente at arbejde med…. Og kan have Kondom størrelsen klar… Der er mange mænd der bruger for små kondomer i det danske land… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 594 Skrevet 28. Januar ½angel skrev, den 26.1.2026 at 02:12: hvis jeg skal spørge om noget ekstra eller om muligheden for at udleve en fantasi, Det forstår jeg godt, for i de fleste tilfælde er sådanne forespørgsler ren wanke materiale.. Når der bliver spurgt om noget konkret i første besked, anser jeg det oftere for at være seriøst, fremfor i 3-4-5 besked… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg