Hop til indhold

Genbesøg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gennem næsten 40(!) år vekslet mellem engangsbesøg og gengangere. Begge har sine fordele. Det giver et ekstra pift at dykke ned mellem lårene på en ukendt dame, men har man fundet en, man svinger godt med, bliver det bare bedre efterhånden som man lærer hinanden at kende. Jeg har vist besøgt 40 forskellige i tidens løb, og de 16 har jeg besøgt flere eller mange gange. Jeg kan huske dem alle sammen. 

Skrevet

Har aldrig genbesøgt klassiske prostituerede, men meget ofte sugardaters. To har jeg en meget lang og personlig relation til (den ene er i benægtelse over at det var sådan vi mødtes, lidt sjovt). 

Pt prøver jeg at finde den helt rigtige Thai pige, med potentiale for mange genbesøg. 

Skrevet

Jeg var på mit - tror efterhånden det er tæt på det 20. - genbesøg hos en dansk pige her midt på ugen ... 
Jeg gamle mand måtte stride mig et par km gennem ankelhøjt sne og sjap for at komme frem ... :D:D
Det er prisen for ikke at have bil 
Men det var det i dén grad værd ... 
Det var en - jeg vil kalde det rigtig sød og varm oplevelse ... 
Vi varmede længe op, men selve den mere kontante sex-del var hurtigt overstået ... det er mig en gåde hvordan pokker hun bærer sig ad ...  :D<3

Skrevet
sneræven skrev, for 9 timer siden:

Vi varmede længe op, men selve den mere kontante sex-del var hurtigt overstået

Mon ikke de to ting hænger sammen? Det ville det gøre for mig.

Er pigen med på et forholdsvis langt forspil, så er det for mig med til at øge lysten til at genbesøge hende. Gør pigen forspillet meget kort, kan det hurtigt virke som om, at det bare handler om at få sexen overstået. Undtagelsen er, når pigen virker glad for at se dig, og falder dig om halsen med en rigtig bundliderlig “jeg vil have dig nu!” attitude. Rent skuespil, selvfølgelig, men jeg er fyr og flamme for det.

Skrevet
Clasic Love skrev, den 24.1.2026 at 15:13:

Hvor ofte er i på genbesøg hos samme gp?

Næsten altid de samme 3-4 piger. Jeg ved hvad jeg får og til en pris jeg vil betale og som de er tilfredse med. Det sker ca 1 til 2 gange pr uge - så en enkelt nærmest hver uge og de resterende mindst 1 gang hver 2 md for at holde den kørende.

Jeg bruger strategien epsilon-greedy (slå det op)  hvor jeg prøvekører en ny pige, hvis nogle betingelser er opfyldt i annoncen, og ellers holder mig til de kendte. Forholdet burde være klassisk 80/20 men er nok reelt 90/10.

Kan det bruges som nyttig info? - håber jeg.

Skrevet

Jeg ser kun én GP. Og jeg bliver ved at komme igen. Hun virker til at blive oprigtigt glad når jeg står i døråbningen og kaster sig i armene på mig. Sidste gang jeg var hos hende, sagde hun til mig, at hun havde fået følelser for mig. Jeg tror nu bare, det er følelser for mine penge, men illusionen om ægte begær fra hendes side nyder jeg.  Jeg er blevet helt enormt glad for hende, og sætter stor pris på hende som person.

Redigeret af arnen
rettelse

Skrevet

Som Gp syntes jeg det er dejligt når mine gæster kommer igen. Den 1 gæst jeg havde i tidernes morgen ( da hjerterkonge var knægt ) besøger mig faktisk stadigvæk, og det er mega hyggeligt selvom han er ved at være en meget ældre herre ❤️ 

Skrevet

Jeg meldte mig ind i denne skønne verden for 16-17 år siden ;) 

Og har i dag det skønneste forhold, med den første jeg besøgte. Dansk vidunderlig kvinde. :P

Jeg har besøgt hende +40 gange de sidste 2 år og vi er fuldstændige fortrolige overfor hinanden, privatsnak i timevis, brunch og hygge:wub:

Har også haft adskillige andre genbesøg, bla. hos thai og brasilianer :x

God lyst med de skønne kvinder ;)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.