kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2014 Så lige, denne artikel, tja læste den. Skal vores indre, hulemand så vågne. Vi må rundt og købe en kæmpe kølle Piger nu, skal i passe på http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/sexperterne/article2261545.ece Ja ham, til venstre kunne godt ligne mig Ha en fantastisk tirsdag allesammen. Og god vagt, til de piger der, er det Hygge KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Maj, 2014 Er filmen en parodi på en EG-streng? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2014 Er filmen en parodi på en EG-streng? :D Se BX, det lader, jeg være op til folk selv, at bestemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Nu er den slags artikler jo typisk særdeles kortfattede og overfladiske, og umiddelbart burde budskabet måske snarere være at parterne i et forhold, skal være bedre til at variere deres sex samt at bruge mere tid på opbygningen, forventningens glæde m.v. end at forsøge at forklare triviel sex ud fra en ligeberettigelses synsvinkel. Personligt synes jeg det fint, at man i periode skiftes til at bestemme, hvad der skal ske. Her tænker jeg ikke så meget i dominans, men langt mere i de baner hvor man skiftes til at finde på noget, og hvor man bruger tid på at udtænke forskellige temaer baseret på ens fantasier m.v. Reelt kunne man måske nok læse artiklen som "Mænd skal bare tage teten og være lidt mere dominante i sengen". Det vil sikkert også virke for en del kvinder, men reelt bliver det jo i længden ligeså ensidigt. Som mand har jeg intet imod at tage styringen og den slags, til gengæld indrømmer jeg gerne, at det bliver øv i længden, hvis kvinden ikke også formår at gøre noget tilsvarende. Personligt qua mine erfaringer vil jeg være tilbøjelig til at mene, at triviel sex ikke umiddelbart kan kædes sammen med milimeter demokrati i et forhold, men at det primært skyldes noget andet. Sex i et forhold kan ofte med tiden udvikle sig til sådan en lille begivenhed der skal udføre lige før man skal sove, uden den store forberedelse, uden at parterne i løbet af aftenen har bygget en særlig stemning op osv. Bare det at man dyrker sex på helt andre tidspunkter også gerne udenfor sengen, vil bestemt i mange tilfælde tilføre sexlivet noget. Der er så også det lidt pudsige forhold, mange er faktisk helvedes generte overfor den person de elsker og kender bedst. Det kan derfor være svært for mange at fortælle hvad de egentligt render rundt og tænder på. Jeg tror ligeledes at de fleste vil synes, at kan man tage sit "lege-jeg" med i sengen, så vil det bestemt være et plus, men det er faktisk mit indtryk, at det er de færreste der rent faktisk evner at gøre det. For mange er det desværre lettere at udleve fantasier, tage sige "leg-jeg" med i sexen, når vi taler sex med personer man kun kender sporadisk og hvor parterne ikke har dybe følelser for hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2014 Hey Blue my jacket friend. Jamen blue er meget enig i dine betragtninger. Igen, meget flot skrevet. Blue. Sad lige og betragtede en masse tråde. Og kom frem til disse kloge ord. Jeg er kun ansvarlig for hvad jeg siger, ikke for hvad andre forstår !!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Maj, 2014 Kanon Tusind tak for komplimentet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 6. Maj, 2014 Kanon Tusind tak for komplimentet. Det var da så lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg