Guest Sisse Skrevet 5. Maj, 2014 Gu ve om dette er reaktionen hvis to mænd mødes foran badet på bordellet. fniiiis http://m.youtube.com/watch?v=sJOc-tQHCew 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 5. Maj, 2014 er der lige så mange tilskuer på et bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Maj, 2014 Det er kun jernsvinet der skal bruge et håndklæde - jeg kan desværre nøjes med en vaskeklud.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Maj, 2014 (edited) De 2 herrer er modige og skide gode jeg vil øve mig lidt på denne dans, dansen er yderst relevant på FKK, jeg vil udfordre mig selv lidt ved at udføre dansen med stiv pik Redigeret 5. Maj, 2014 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 5. Maj, 2014 Den kan man vel hænge håndklædet/ vaskekluden på ? Se Sisse - ingen hænder :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Maj, 2014 Den kan man vel hænge håndklædet/ vaskekluden på ? Se Sisse - ingen hænder netop, men det er ikke nem at hoppe rundt med hejst flagstang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Maj, 2014 Se Sisse - ingen hænder Sisse mumler tilbage med smaskelyde: Se mig - ingen hænder ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 5. Maj, 2014 De 2 herrer er modige og skide gode jeg vil øve mig lidt på denne dans, dansen er yderst relevant på FKK, jeg vil udfordre mig selv lidt ved at udføre dansen med stiv pik Tror du ikke du så skulle lave det som en duo optræden sammen med Montezi 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. Maj, 2014 De har i det mindste et håndklæde. Hver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg