Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mon ikke der kommer nogle polske piger, når sommerferien er forbi. Så er spørgsmålet bare, hvem det er og hvor de lander.

Jeg forventer positive nyheder i løbet af de næste to uger :-)

• 1 year later...
  • Svar 51
  • Visninger 13k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• frenchlover1
    frenchlover1

PS: Kan godt se, at det måske lugter lidt af, at jeg har en aktie i foretagendet, så jeg skynder mig lige sige, at det har jeg ikke, men hvis jeg havde en tudse ville jeg asap investere den i en time

• frenchlover1
    frenchlover1

Fortsættelse af mit mislykkede forsøg på at møde Emmy: Da jeg forlod Hørdumsgade, aftalte vi, at de skulle sende en SMS, når Emmy var tilbage igen. Så skete der sgu det, at telefonen ringede 32 m

• Pt. er det vist det tætteste du kommer: http://polskepiger.mono.net/   he he

Skrevet

Sorry for at genoplive en gammel tråd men ville lige spørge om de polske piger nogensinde fik en ny side op? Efter som de ikke altid skriver "polish" eller "sydhavn" i deres annoncer mere er det altid lige nemt og se hvem der er i byen pt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.