TheGe tleman 42 Skrevet 23. Januar Husk nu, inden jeg bliver skammet, der findes ingen dumme spørgsmål ;) Når pigerne har sort neglelak på, det være sig GP, SB eller en pige du møder i byen, er det så et signal om at de er til SUB/DOM sex? Eller er det blot moden? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 972 Skrevet 23. Januar Moden vil jeg tro, men så meget går jeg ikke med neglelak 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1483 Skrevet 23. Januar Jeg tror bare, at pigen synes, det er den rette farve til hendes negle. Måske en lille snert af provokation mod de røde og lyserøde negle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 23. Januar Det hører ofte sammen med tøjstil og ikke sexuelt bestemt. Ofte har de også sort læbestift og meget markeret make up. Det kaldes Goth stil. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 438 Skrevet 23. Januar Sort neglelak er bare sort neglelak. Den dag i dag bliver alle farver anvendt , hvorimod man måske før hældte mere til nogle bestemte farver. Man behøver ikke ville udtrykke noget med det jeg kan godt lide sort fordi jeg fx tit er klædt i sort . Det betyder ikke jeg er goth eller specifikt er til sm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 810 Skrevet 24. Januar (edited) Nok fordi de ikke lige kunne finde den røde neglelak. Redigeret 24. Januar af LarsTysker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGe tleman 42 Skrevet 24. Januar SweettieDK skrev, for 9 timer siden: Det hører ofte sammen med tøjstil og ikke sexuelt bestemt. Ofte har de også sort læbestift og meget markeret make up. Det kaldes Goth stil. Er bekendt med Goth. Men her skriver Jeppe helt “almindelige” piger med “almindeligt” tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 667 Skrevet 24. Januar Jeg kan have alle mulige farver på mine lange naturlige negle, farven på neglene fortæller intet om at jeg er submissiv. Så som andre skriver er det nok bare moden. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2147 Skrevet 24. Januar (edited) TheGe tleman skrev, for 10 timer siden: Er bekendt med Goth. Men her skriver Jeppe helt “almindelige” piger med “almindeligt” tøj Det skriver Jeppe først nu ikke i indledende indlæg. Men fair nok. Redigeret 24. Januar af SweettieDK 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg