Hop til indhold
Den uheldig pige

⚠️ PERSONLIG ADVARSEL TIL ANDRE PIGER – USERIØS MAND (SUGARDATERS)

Recommended Posts

Hej piger

Jeg skriver dette, fordi jeg er meget ked af det og gerne vil advare andre.

Jeg havde kontakt med en mand på Sugardaters med brugernavnet “fatsnake”. Vi skrev sammen i flere dage, og i nat skrev vi stadig sammen om, hvor meget vi glædede os til at ses. Vi havde en helt konkret aftale om at mødes i dag fredag kl. 12 på café. 

Jeg gik i seng i tillid og troede på, at det her var seriøst.

Da jeg vågnede i morges, var jeg blokeret, og hans profil var væk. Ingen besked. Ingen aflysning. Bare væk.

Det gjorde mig oprigtigt meget ked af det. Det føles koldt og respektløst at blive behandlet sådan, når man har brugt tid, håb og energi.

Det her er desværre tredje gang, jeg oplever, at mænd på Sugardaters forsvinder på selve dagen, efter at have skrevet sødt og virket seriøse. Jeg begynder ærligt at miste tilliden.

Jeg deler dette som en advarsel til andre piger.

Pas på jer selv.

Hvis andre også har oplevet mænd, der ghoster eller forsvinder på dagen, er I velkomne til at skrive her

IMG_7998.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du udstiller ikke andre med billede!

Jeg tænker at det "problem" du nævner her er "name of the game" ikke det er i orden, men god skik at melde ordenligt fra, men det retfærdiggør ikke du hænger folk ud med billede!

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mænd har åbenbart også en kreativ tilgang til oplysninger om egen alder.

OT:

Det er som nævnt bare desværre en del af denne branche, som man må affinde sig med. Trådstarter kan forhåbenligt få nogle "redskaber" i fremtiden til at mindske disse episoder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sker begge veje, men det gør ikke at det er den rette måde at gøre det på :-( Man kunne da i det mindste lige skrive at man har fået kolde fødder eller hvad grunden nu end er. Nu udløber min egen profil derinde om nogle dage og så tænker jeg at jeg sletter den da der næsten ikke er nogle seriøse tilbage derinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

bare for at vise hvad vi mænd kæmper mod, samme kvinde, 2 forskellige aldre og byer og med garanti en der kræver booking gebyr før møde 

Skærmbillede 2026-01-23 112936.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hillarin skrev, for 41 minutter siden:

At oprette en profil, for at hænge en person ud med billede, det lugter lidt af urent trav ?. 

Det er sgu da helt ok, det gør alle mænd da her, uden billede måske , men med link, det er det siden her går ud på , ingen anbefalinger kun svinen til, ofte fordi man har fået nej af eller ikke har råd 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er nok rigtigt, og halvdelen af piger, måske hver 3 , så da , vil ahve penge sendt til transport og booking og møder så ikke op, 
glem den side, de virkelige profiler, kommer ikke engang frem i søgning ?? og anmeldte profiler med dokumenterede stjålne fotos, bliver ikke fjernet
Siden er spild af tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...