Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/444535

Jeg havde lagt mærke til en ny ung pige var begyndt på mit ynglingshus, og forsøgte at booke en tid, det var dog ikke muligt inden hendes ferie da den unge dame åbenbart var MEGET efterspurgt, det gjorde mig ikke mindre nysgerrig, så jeg bookede en time m. anal til hun kom tilbage, hvilket var igår.

Jeg var lidt skeptisk før jeg ankom, da hendes menykort var meget omfattende, og da hun samtidigt virkede meget ung og nyerfaren, yderligere er jeg en veludrustet og for nogen en lidt brutalt udseende mand, som er i midten af halvtredserne, så tænkte at aldersforskellen og mit udseende måske ville gøre mig lidt uattraktiv, for Liv som kunde ?

Men ind af døren trådte så, den fineste, lille, så søde, lidt sære begavede og begejstrede “naboens pige”, hun var så cute og så glad og virkede med det samme virkeligt interesseret i, at jeg skulle have en vidunderlig oplevelse ? 

Jeg tilkøbte yderligere dominans, deep throat og vi aftalte et frækt outfit som passede, pengene skiftede hænder og lidt efter vendte Liv tilbage, hun kastede sig begejstret i mine arme og vi begyndte at lege, jeg slikkede hendes huller bagfra og hun smagte rent men også lækkert sjask-naturligt våd, så det nærmest drev fra hende, jeg må indrømme at jeg kunne have ligget der resten af timen, men Liv ville smage min nu meget stive pik, som hun uden problemer tog til roden, jeg face- fuckede hende blidt, til hun gaggede og savlen løb ud af munden på hende.

Imens jeg ,hele tiden vantro, tænkte at det kunne da ikke være denne unge, med så uskyldigt et udseende, der så ægte virkede til at nyde dette, jeg spurgte til om det ville være ok at forsøge at tage hende analt, imens jeg lovede at starte blidt, og Liv kiggede på mig, som om jeg var tosset og forsikrede mig at hun sagens kunne tage mig og elskede analt.

trods forsikringer havde jeg svært ved at tro hende, da hendes lillebitte hul og hende selv var så petit, at jeg nærmest ikke kunne forestille mig at det var muligt, men jeg trængte ind og jeg tror faktisk at Liv ægte kom et par gange, hun stønnede så lækkert og bad hele tiden om mere “daddy”, og jeg tror faktisk ikke at jeg nogensinde før har haft et mere succesfuldt knald med nogen, hverken kærester, koner eller andre glædespiger ever.

Vi legede næsten hele timen, fik også prøvet Liv ridende og andet samt leget lidt med blid dominans, jeg kom til sidst i en kæmpe-orgasme i munden på hende (i kondomet), og hun fjernede kondomet, så nænsomt og rensede mig imens hun hyggesnakkede og var så kærlig hele vejen igennem, jeg behøver ikke længere at føle mig uelsket nogensinde, det kan jeg købe i timepris hos Liv, mere overbevisende, desværre, end jeg nogensinde har oplevet andetsteds.

Jeg spurgte faktisk også ind til hendes billeder af hende i ble, med sut og bøger til tegning osv, da jeg fandt det så tabu, og undrede mig over om hvem der turde gå ind på et hus og spørge efter sådant, og hun grinede og svarede at det var en af hendes store fantasier og flere havde skrevet og været nysgerrige men desværre var der stadigt ingen som havde budt på, jeg forklarede at man som mand måske var bange for at blive set på som pædofil ikke af hende, men af tlf-dame osv, og det derfor ville være meget svært at gå ned og bede om, det forstod hun, men var sikker på at folk kunne skelne, og at, som meget andet jo kun var en leg, og ikke skulle forbindes med et ægte barn, så hun håbede jeg ville prøve en dag, og lovede mig at være diskret omkring det hvis det var, den tygger jeg lige på.

Da jeg var lidt vantro over ægtheden og kvaliteten af hendes “service” spurgte jeg indtil om hun havde megen erfaring andetsteds fra og om hvordan hun kunne være så hengiven, hun sagde at hun elskede mænd, i alle aldre (åbenbart) og oprigtigt glædede sig over at kunne bibringe dem glæde, samtidigt havde hun altid haft en usædvanlig liderlighed, så for hende var hendes første måned på jobbet, nærmest svaret på hendes bønner, hun sendte mig så fint afsted og gik videre med sin aften.

Lille Liv mangler åbenbart slet ikke kunder, men her morgenen efter må jeg sige at hun stadig sidder i kroppen på mig, og jeg sidder tilbage med følelsen af at have mødt en helt særlig fin kvinde…

https://annoncelight.dk/showad/444535

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse C skrev, for 2 timer siden:

Tak for god anmeldelse! Hvad koster en sådan oplevelse /time ?

Kan faktisk ikke huske det præcist, der var noget tilkøb omkring 4000 tror jeg 

Redigeret af Milton Sandbeck
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 57 minutter siden:

Hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Start 20, jeg er langt fra men meget ung og med noget meget fint og uskyldigt bag, de meget hard-core ydelser, så så ægte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...