TrompetenNY 21 Skrevet 21. Januar Hej Brødre Jeg er ved at bestille tid hos Mona eller Rosa i næste uge. Måske sex i stedet for GH. Er der nogen af jer der har været der og kan anbefale? https://annoncelight.dk/showad/446307 På forhånd tak. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HøjenMast 56 Skrevet 21. Januar Jeg brugte en time i selskab med Mona tilbage i december - det var en stor fornøjelse. Hun er pisse sød og smuk, meget berøringsvenlig, elsker at blive slikket og kneppet, har de dejligste bryster, en flot røv og et blændende smil. Hun er god at snakke med, god at bolle med - ja, hvad mere kan man bede om? 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrompetenNY 21 Skrevet 22. Januar (edited) Fedt Tak @HøjenMast Jeg har booket 45 min i næste uge Redigeret 22. Januar af TrompetenNY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ConnoisseurCph 43 Skrevet 23. Januar TrompetenNY skrev, den 22.1.2026 at 08:39: Fedt Tak @HøjenMast Jeg har booket 45 min i næste uge Glæd dig - meget enig med @HøjenMast, men har lige skrevet lidt mere udførligt her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg