AnalFister 6 Skrevet 21. Januar Dansk shemale i Århus Nico hot. "Nicoline Boyesen" Hun er en scammer. Du får en adresse i Brabrand Århus og når du står ved adressen svarer hun ikke. Hendes link på AL er deaktiveret lige nu men hvis den kommer på igen skal jeg nok ligge den herind... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AnalFister 6 Skrevet 22. Januar Så er nico_hot på AL: https://annoncelight.dk/showad/448168 Og som nævnt: Hun er en scammer. Du får en adresse i Brabrand Århus og når du står ved adressen svarer hun ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LokeUdenThor 12 Skrevet tirsdag klokken 14:43 jeg har faktisk mødt hende, til offentlig leg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 9 Skrevet tirsdag klokken 15:19 LokeUdenThor skrev, for 36 minutter siden: jeg har faktisk mødt hende, til offentlig leg Kan du fortælle mere ? Har overvejet at “lege” med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LokeUdenThor 12 Skrevet for 9 timer siden hvad vil du gerne vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg