Hop til indhold

Recommended Posts

Jobbet bragte mig igen til Holte , mit ynglings sted. Man kan liste ind af bagdøren hvis man er sky man jeg kender ingen i Holte så fordøren er ok. Tog lige en skyller på stedet altid rart efter en lang dag. God massage på René håndklæder så alt godt. De har ikke en annonce kun på Google https://share.google/vk8HgXSYRUHPzzp74

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for nogle måneder siden været forbi. Fik tilsendt et billede af en smuk lyshåret kvinde på adressen,. Fløjtende i høje forventninger drog jeg til Holte.

Synet var noget fuldstændigt andet end det billede jeg fik tilsendt. Totalt slidt lyshåret kvinde - hvis næse ringede hver gang hun trak vejret. Lugtede meget af røg. Det kunne jeg på ingen måde gennemføre og måtte smutte afsted igen. Nu er det selvfølgelig smag og behag, men jeg vil mene, man skal være støbt af noget helt særligt, for at kunne gennemføre noget med den lyshårede kvinde.

Jeg har tidligere været forbi, hvor der var en asiatisk kvinde - der jeg havde en noget bedre oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
arnen skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har for nogle måneder siden været forbi. Fik tilsendt et billede af en smuk lyshåret kvinde på adressen,. Fløjtende i høje forventninger drog jeg til Holte.

Synet var noget fuldstændigt andet end det billede jeg fik tilsendt. Totalt slidt lyshåret kvinde - hvis næse ringede hver gang hun trak vejret. Lugtede meget af røg. Det kunne jeg på ingen måde gennemføre og måtte smutte afsted igen. Nu er det selvfølgelig smag og behag, men jeg vil mene, man skal være støbt af noget helt særligt, for at kunne gennemføre noget med den lyshårede kvinde.

Jeg har tidligere været forbi, hvor der var en asiatisk kvinde - der jeg havde en noget bedre oplevelse.

Da jeg var der var det en thaikvinde i fyrrene. Ingen lugt :-) rent og pænt i min optik

Del dette indlæg

Link til indlæg
hurtigkarl skrev, for 22 timer siden:

De har ikke en annonce

Klinikken på Øverødvej har skiftet ejer mindst én gang inden for de seneste år. Men dine gode erfaringer med stedet går langt tilbage, eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige for at præcisere min beretning. Stedet var ganske fint og rent. Der har jeg ingen klager. Samme gælder den søde asiatiske kvinde, jeg har besøgt der. Fik et skønt HJ af hende.

Når jeg siger lugt af røg, så var det udelukkende den lyshårede kvinde, som ikke var af asiatisk afstamning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...