hurtigkarl 60 Skrevet 19. Januar Jobbet bragte mig igen til Holte , mit ynglings sted. Man kan liste ind af bagdøren hvis man er sky man jeg kender ingen i Holte så fordøren er ok. Tog lige en skyller på stedet altid rart efter en lang dag. God massage på René håndklæder så alt godt. De har ikke en annonce kun på Google https://share.google/vk8HgXSYRUHPzzp74 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 157 Skrevet 20. Januar Jeg har for nogle måneder siden været forbi. Fik tilsendt et billede af en smuk lyshåret kvinde på adressen,. Fløjtende i høje forventninger drog jeg til Holte. Synet var noget fuldstændigt andet end det billede jeg fik tilsendt. Totalt slidt lyshåret kvinde - hvis næse ringede hver gang hun trak vejret. Lugtede meget af røg. Det kunne jeg på ingen måde gennemføre og måtte smutte afsted igen. Nu er det selvfølgelig smag og behag, men jeg vil mene, man skal være støbt af noget helt særligt, for at kunne gennemføre noget med den lyshårede kvinde. Jeg har tidligere været forbi, hvor der var en asiatisk kvinde - der jeg havde en noget bedre oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 60 Skrevet 20. Januar arnen skrev, for 56 minutter siden: Jeg har for nogle måneder siden været forbi. Fik tilsendt et billede af en smuk lyshåret kvinde på adressen,. Fløjtende i høje forventninger drog jeg til Holte. Synet var noget fuldstændigt andet end det billede jeg fik tilsendt. Totalt slidt lyshåret kvinde - hvis næse ringede hver gang hun trak vejret. Lugtede meget af røg. Det kunne jeg på ingen måde gennemføre og måtte smutte afsted igen. Nu er det selvfølgelig smag og behag, men jeg vil mene, man skal være støbt af noget helt særligt, for at kunne gennemføre noget med den lyshårede kvinde. Jeg har tidligere været forbi, hvor der var en asiatisk kvinde - der jeg havde en noget bedre oplevelse. Da jeg var der var det en thaikvinde i fyrrene. Ingen lugt :-) rent og pænt i min optik 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5521 Skrevet 20. Januar hurtigkarl skrev, for 22 timer siden: De har ikke en annonce Klinikken på Øverødvej har skiftet ejer mindst én gang inden for de seneste år. Men dine gode erfaringer med stedet går langt tilbage, eller hvordan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnen 157 Skrevet 20. Januar Lige for at præcisere min beretning. Stedet var ganske fint og rent. Der har jeg ingen klager. Samme gælder den søde asiatiske kvinde, jeg har besøgt der. Fik et skønt HJ af hende. Når jeg siger lugt af røg, så var det udelukkende den lyshårede kvinde, som ikke var af asiatisk afstamning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg