Hop til indhold

Piger i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Velkommen til EG. 

Du kan med fordel læse den tråd, der finder du god hjælp til søgning på EG. 

PS. Næste gang du opretter en ny tråd, så kun om en pige ellers bliver det noget rod  ;)

Redigeret af lille_peter

Skrevet

Vil tro de fleste af dem er fake, af dem der ikke allerede er blevet slettet af annoncelight.

https://annoncelight.dk/showad/447238 Her der hvertfald billeder af to forskellige piger, og det er sgu lidt komisk der i overskriften står ''hot blond'', og de valgte 4 billeder til annoncen er af en brunette. Men inde på profilen er der en blond pige, som også har sin egen annonce. Så det kunne nok godt være hende man besøger. https://annoncelight.dk/showad/447040

Skrevet

Det er jo ene mere eller mindre enslydende annoncer, som du her har gjort opmærksom på… Så jeg tror, det er samme “udbyder”, alfons eller whatever der stårt bag… Og til dit spørgsmål. Nej, jeg har ikke prøvet nogle af disse flotte piger, da det er meget sjældent, at fotos er vellignende eller af GP’en eller at diverse aftaler bliver overholdt. Med fare for at kategorisere, men jeg har en vis erfaring at have det i efterhånden. 

Skrevet

Hvis det er dem jeg tror det er, så skal du som udgangspunkt forvente det er falske billeder. 

En gruppe rumænske piger rejser rundt i DK med disse meget enslydende annoncer (særlig anal uden kondom går igen).

Deres ydelser er reelle nok, men billederne er falske :-)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.