Hop til indhold

Recommended Posts

I må gerne komme med et bud på både en grøn og en ikke-grøn Thai. 
Men som udgangspunkt leder jeg efter anbefalinger til massører som yder ekstra - og altså hverken grønne eller rene sex-kvinder. 
Så fx Lisa fra Ballerup bør ikke nævneS. Hun er i mine øjne ren sex/gfe. 

Tak på forhånd for  jeres spændende input :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

.. det har ingen relevans for "hvem er lige nu Sjællands bedste thaimassør".

NilleAlle skrev, for 11 timer siden:

Tak for input. Jeg tillader mig lige at give lidt input tilbage. Prøv at undgå alle de der udråbstegn, kommaer og punktummer - så bliver du lettere at forstå. At læse dit skriv er altså lidt som at skulle afkode kommunikationen fra tyskerne under krigen …

Jeg spørger efter det som jeg har behov for lige nu og her. Og lige nu er min egen liste med aspiranter, til både det ene og det andet, tom for kvalificerede bud. 

tronheim skrev, for 10 timer siden:

Jeg må så 100 % undskylde , at,  da jeg gik  i skole fik vi lærdom om Dansk  mm komma ,udråbstegn mm , er klar over at i dag er Dansk ikke Dansk 

Sorry men det var jo også grunden til jer er Udenlansk DK men glemmer aldrig de gode tider i mit fødeland.

Håber du forstår mig nu eller bare glem det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle af mine favoritter:

Joy + Ae  hos Suphaphorn

Pueng + Ann hos Janthorn

Jenny Vardegade

Havdrupvej 4 i Brønshøj, har glemt navnet på ejer.

Pao Frederikssundvej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fanta i Frederikssund

Må jeg indrømme at jeg tit har kørt turen til byen kun for at komme i hænderne på Fanta som nok yder en massage der er til den hårde side hvis du overlever en time har hun en dejlig kroobog er med på alle løjerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...