petitgiirl 18 Skrevet 18. Januar CamillaHusmor skrev, for 16 timer siden: Jeg læser det som at det er den samme mand? Jeg ville stoppe med at lave aftaler med ham, hvis du ikke bryder dig om at sige noget. Han har tydeligvis ikke en hygiejne standard der bliver højere. Jeg bruger næsten altid vådservietter selvom de lige er kommet fra badet, da man jo sidder lidt sammenklemt med benene på turen derhen Ville ønske det var den samme, så jeg ku aflyse alle de gange.. men det har været flere ! Vådservietter gjorde slet ikke en forskel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petitgiirl 18 Skrevet 18. Januar 1000 tak for alle jeres svar og gode råd det gøre mig virkelig lettet at der alligevel er mange der går op i hygiejnen Men ja... må jo prøve og sende dem ind til et hurtigt bad hvis det nu er jeg oplever lignende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 18. Januar petitgiirl skrev, for 1 time siden: 1000 tak for alle jeres svar og gode råd det gøre mig virkelig lettet at der alligevel er mange der går op i hygiejnen Men ja... må jo prøve og sende dem ind til et hurtigt bad hvis det nu er jeg oplever lignende Og så vær eventuelt tydelig i din annonce om, at du værdsætter en høj hygiejne. Og skriv, at hvis hygiejnen ikke lever op til dine høje krav, så vil du sende dem en tur ud under bruseren, hvor de kan give kroppen og pikken en ordentlig omgang med sæbe. Og at du forbeholder dig retten til at afvise folk, som ikke har en tilstrækkelig god hygiejne. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 18. Januar Tinas mand skrev, for 13 timer siden: Det er jo heller ikke sikkert de selv opfatter sig selv som lækre. Hvis ikke de opfatter sig selv som lækre, men godt ved de er ulækre og ildelugtende, kan det kun undre, at de ikke vasker sig før et gp-besøg. Dybt respektløst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2169 Skrevet 19. Januar KlunkeKaj skrev, den 17.1.2026 at 23:29: Jeg synes det ophidsende at få suttet min pik når den er svedig og dufter. Nogen gør det Deler de din ophidselse?? Desuden er der stor forskel på om noget lugter eller om det dufter Lugt forbinder langt de fleste som noget negativt Duft forbinder langt de fleste som noget positivt "Manden lugtede ikke godt idag, men sidste gang, da duftede han dejligt" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 129 Skrevet 25. Januar (edited) Nora Sommer skrev, den 17.1.2026 at 22:08: Køb en lækker, lidt dyr showergel og sælg badet som en luksus de bare ikke MÅ gå glip af Fin ide, men vil foreslå at der også er et parfume fri alternativ dels fordi der nok er mange som ikke har lyst til at komme hjem med en fremmed duft. Af samme grund bør I kvinder heller ikke bruge for kraftige deo og parfume, og de er ikke alle lige til at vaske af Redigeret 25. Januar af LystTilSM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 786 Skrevet 25. Januar Jeg ligger altid vægt på at hvis de ikke har taget bad kort inden hjemmefra, så er der bad mulighed hvor jeg er. Da vi jo begge to gerne skulle være dejlig rene. er vigtigt for mig, også derfor jeg ikke tæller det med i tiden mændene betaler for 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 27. Januar (edited) Jeg tager altid et bad få timer før et møde eller når jeg ankommer og det er jo også min forventning at den søde dame er rimelig ren…. Men jeg kan faktisk godt lide at kvinder dufter af kvinde. Altså hvis vi er til selskab må de jo gerne dufte af parfume også sexet parfume, men når vi skal have sex, slikke, nusse, kysse og være rigtig tætte vil jeg gerne have de dufter af kvinde. Det er udefinerligt fordi kvnder jo dufter forskelligt. Også afh af hvor de kommer fra, hvad de spiser og hvordan deres hygiejne er. En fisse der smager af kvinde, frisk sved og safter (måske bare en smule urin) er bare så meget mere ophidseende end en der dufter af sæbe, creme, olie eller parfume. Jeg oplever stor forskel på hvordan piger håndterer et blowjob. Nogen bruger flere vådservietter jeg spreder villigt benene og siger at jeg nyder rengøringen af det hele. Trækker forhuden tilbage og hygger mig med den interesse der vises mit udstyr, som jo så også ofte får et kompliment med på vej. Andre slikker glædelig hele pikker uden “forvask” og andre igen prøver at nøjes med “det mest nødvendige”. Jeg tænker at også damerne har forskellige præferencer Redigeret 27. Januar af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg