gøffe 243 Skrevet 18. Januar Bamsefyr kun hvis du gerne vil have gummiet til og springe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 57 Skrevet 19. Januar Sliquid Sassy, er lidt pevret, men vandbasereret og lidt tykkere i det så holder godt til anal i længere tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet 19. Januar Jernet skrev, den 16.1.2026 at 18:08: Babyolie. Sindssygt dårlig ide. Bamsefyr skrev, den 17.1.2026 at 23:03: Kløver vaseline den lille gule runde dåse kan den bruges Lige så dårlig ide. Til OP: De silikonebaserede. Men det ved du sikkert allerede? Er det konkrete du er ude efter? Mit problem med at svare, er at jeg ikke har brug for lang tid, hvis det er hård anal. Så kan jeg ikke selv holde længe. Jeg har dog prøvet Pjurs Backdoor Silicone og den er rigtig god. https://www.sinful.dk/p/pjur-back-door-glide-silikonebaseret-glidecreme-100-ml/1013602 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1009 Skrevet 19. Januar Bebop skrev, for 22 minutter siden: Sindssygt dårlig ide. Ja ok, min fejl. Jeg havde ikke lige lagt mærke til at det var med kondom, så kan jeg godt se det er en dårlig ide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 984 Skrevet 21. Januar Lav en gammeldags cellulose baseret tapetklister i den konsistens, du synes passer bedst til dig. Kemisk set er det helt i familie med de vandbaserede man kan købe, men ikke selv styre konsistensen af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg