Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har idag oplevet scam som jeg faktisk aldrig rigtigt har prøvet før, jeg gik på annoncelight da jeg var rigtig liderlig, jeg fandt en annonce jeg faldt for, lavede en aftale med "hende" og blev bedt om at købe paysafecard, da dette var den eneste betalingsmetode der accepteres.

Jeg gjorde som befalet, "hun" bad om at jeg skulle sende billede af slippen som at "sikre" jeg havde gjort det rigtigt - og lige her lavede jeg en fatal fejl - jeg havde aldrig brugt denne betalingsmetode før og var ikke helt (kunne selvfølgelig lige læse snippen) klar over hvordan det virkede - men hvor alt ting er, aå delte jeg pin koden på snippen med personen - og pludselig var personen i bad og gjorde sig klar, men at jeg lige skulle betale yderligere 1.000 kr i én eller anden forsikring, så jeg skulle gå ned og købe endnu en paysafecard på 1.000 kr.

Annoncen i helst skal undgå: https://annoncelight.dk/showad/445882

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, Lige nu:

Var det ironisk ment ?? Eller har du læst hans opslag .. 

Ikke ironisk. Jeg læser opslaget som, at han har besøgt kvinden, men blot utilfreds med, at skulle købe flere kort inden de kunne komme igang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 38 minutter siden:

Tør man spørge om du også vil dele oplevelsen du havde med hende?

Der var jo ikke rigtig nogen eftersom personen cashede pengene fra paysafecardet  - tænker overhovedet ikke der fandtes nogen kvinde bag annoncen, andet end en mand som formår at scamme liderlige mænd som ikke lige tænker sig om. Var iøvrigt inde og oprette en payafecard profil og tastede pinkoden ind, hvor jeg kunne ud fra pinkoden se pengene allerede var brugt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...