Hop til indhold
Probator

Fræk og liderlig Tantra Marie ved Bellahøj

Recommended Posts

Læste denne tråd.En advarsel.

Selvom, der er flest nitter i lotterier fik jeg efter gårsdagens store skuffelse hos Episkm i Kbh. lyst at købe et lod hos Tantra Marie.

https://annoncelight.dk/showad/446211

Det er desværre helt korrekt, at billederne ikke stemmer overens med kvinden jeg mødte.

Jeg blev mødt af en sød og smilende latina kvinde. Jeg har altid haft gode erfaringer med latina kvinder, så jeg besluttede mig for at træde nærmere. Hun virkede glad og var meget let, at forventningsafstemme med. Så vi blev enige om 60 min. med alt det hun nævner i annoncen. Beløbet skiftede hænder, og jeg fik tøjet afmonteret. Så krammede vi tæt et stykke tid. Jeg fik derefter noget dejligt tantra agtigt massage med b2b på min bagside. Hun var klart bevist om mandens erogene zoner. Dejligt. Så skulle jeg vende mig, og ligge på ryggen. 

Så blev det til yderligere lækkert Tantra, som hun pludseligt lod gå over i et godt langt BJ uden. Jeg skulle bare ligge, at nyde var hendes attitude. Det var meget let at nyde. Så fik hun lyst, at få den ind i cowgirl positionen. På med et medbragt kondom, som hun smilede af, da jeg indledningsvis havde spurgt om lov, at bruge mit eget. Heldigvis ingen ekstra smøremiddel var nødvendigt, da hun omsluttede mig med sin varme mis. Så lænede hun sig forover og gav gode våde tungekys samtidigt med at hun lavede alt det fysiske op og ned arbejde. Flere positioner, samt dejlig nektar juice og blomster spisning til mig. Meget flot blomst som fylder godt i munden. Hun var sjask våd, og det blev jeg så også i ansigtet. Jeg nød det, og tror også, at hun gjorde. Da jeg ikke kunne mere, var der 15 minutter tilbage. Så ingen hast, men et dejligt brusebad sammen med hende. Sød, imødekommende og hjælpsom over for den ældre herre her.

Hun taler godt engelsk, så kommunikationen gik meget let. Hun er ca. 165 cm høj. God og solid kvindefigur. Lidt timeglas agtig lægger man især mærke til i doggy. Hun har intet, at skamme sig over i den forbindelse.

Smukt ansigt med strålende og smilende øjne. Meget charmerende. Pæne hvide tænder bag store bløde læber. Klog, sød og arbejdsom på en meget fræk og kærlig måde var hun hele tiden.

Jeg føler, at jeg i dag har vundet i lotteriet.

Jeg giver hende mine bedste anbefalinger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den3.Bukkebruse skrev, 1 time siden:

Hvordan ser hun så ud, hvis hun ikke er pigen på billederne?

Du får lidt information til slut fra @Probator:

Probator skrev, for 13 timer siden:

Hun er ca. 165 cm høj. God og solid kvindefigur. Lidt timeglas agtig lægger man især mærke til i doggy. Hun har intet, at skamme sig over i den forbindelse.

Smukt ansigt med strålende og smilende øjne. Meget charmerende. Pæne hvide tænder bag store bløde læber.

Men enig i, at fx beskrivelse af hårfarve og -længde og bryststørrelse også kunne være hjælpsomt. Men det er jo individuelt, hvad vi hver især finder væsentligt at fremhæve eller at se efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 13 timer siden:

Så vi blev enige om 60 min

Hvor meget måtte du hive op af sparegrisen for den oplevelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Men enig i, at fx beskrivelse af hårfarve og -længde og bryststørrelse også kunne være hjælpsomt.

Ok. Det glemte jeg at få med. Skulderlangt brunette hår, som hun satte op inden de horisontale aktiviteter. Mellemstore sili bryster. Pænt lavede og gode til b2b. Meget følsomme på niplerne, så det blev til lette kys der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 4 minutter siden:

Hvor meget måtte du hive op af sparegrisen for den oplevelse ?

Sorry, men når det ikke fremgår af annoncen kan jeg dsv. ikke oplyse det. Men det var ikke grotesk på nogen måder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Probator skrev, for 16 minutter siden:

Sorry, men når det ikke fremgår af annoncen kan jeg dsv. ikke oplyse det. Men det var ikke grotesk på nogen måder.

Hvorfor kan du ikke oplyse det ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor kan du ikke oplyse det ..

Af respekt for de søde kvinder, som giver mig det bedste de kan, oplyser jeg aldrig om noget de ikke selv har oplyst i sine annoncer. Det synes jeg de fortjener.

Redigeret af Probator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo heldigt du fik en god oplevelse…

Hende der åbnede døren for mig mindede om en latina udgave at en gammel stripper. Hendes service kan jeg ikke beskrive men min ADVARSEL står ved magt.

Når man i SMS spørger til om det er kvinden og får JA så er det grotesk, falsk markedsføring osv at man mødes af noget andet.

Og jeg tror til fulde på din oplevelse men sjovt den kommer lige efter en advarsel :-) jeg skriver ikke mere om dette og ønsker jer alle en god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter69 skrev, 1 time siden:

...men sjovt den kommer lige efter en advarsel :-)

Det var nu ret tilfældig. Jeg vil gerne prøve mere tantra, og havde netop haft en kedelig oplevelse hos episkm i Kbh.

Personligt er jeg nærmest ligeglad med annonce billederne, og tænkte at jeg ville gøre forsøget her pga. hendes tekst. Jeg er faktisk glad for at du ledte min opmærksomhed hen på Tantra Marie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...