Quicksilver 11 Skrevet for 19 timer siden Jeg besøgte her til aften Lily i Randers Centrum. https://annoncelight.dk/showad/436685 Mødet fandt sted i en beboelsesejendom i centrum af byen. Ganske diskret - i hvert fald om aftenen. Lejligheden var sparsomt indrettet, men ganske ok med stort badeværelse. Fristet af Lily’s billeder og de få tidligere anmeldelser herinde, fik jeg ganske nemt booket 60 minutter erotisk samvær… Velankommet i lejligheden modtog Lily mig iført den røde kjole fra hendes billeder. Mens jeg smuttede i bad, skiftede hun gladeligt på min foranledning til den sorte kjole fra hendes billeder. Hendes krop er fantastisk og præcis som på billederne. Personligt er jeg vild med store bryster og jeg fik i den grad tilfredsstillet mit behov for intens leg og brug af disse. Lily er sød og imødekommende. Jeg fik en dejlig erotisk B2B masssage, med masser af gensidig kyssen, slikken og god brug af spejlet på værelset. Inden en skøn afslutning i mellem hendes dejlige bryster gav jeg hende en lang slikketur, som hun virkede til at nyde i fulde drag. Efter fælles bad, påklædning og lidt hyggesnak, stod jeg på gaden igen efter en god times tid. Ingen hastværk fra hendes side. Alt i alt, en virkelig dejlig og fræk oplevelse med en dejlig, sexet og sød kvinde. Den skal uden tvivl skal gentages. God aften til jer. Quicskilver 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 500 Skrevet for 16 timer siden Jeg kan fuldt ud tilslutte mig den positive anmeldelse Lily er fantastisk. jeg besøgte hende flere gange i Ballerup og Roskilde i 2023 og 2024 og jeg håber snart hun dukker op igen super service og højt humør Hittmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jansen 43 Skrevet for 16 timer siden Kan kun tilslutte mig den gode anmeldelse, havde samme da hun var i Aarhus fornylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg