Hop til indhold
Servciesboy

Tika Aalborg trans ADVARSEL

Recommended Posts

Hejsa

jeg ved ikke om hun var anmeldt før, men nu får i en hel frisk anmeldelse 

jeg var i Aalborg i dag, og havde kigget lidt på hendes store pik, den kunne jeg godt tænke mig at lege lidt med.

der kom en hurtig aftale, hun bor tæt på sygehus Nord, nem og finde P.plads , alt kørte bare, jeg havde aftalt 1 time til 1700kr med alt inkl, kys, superfrance etc, jeg kom op til hende på 1 etage, og herfra gik det bare galt.

der er mørkt i lokalet, men hun havde nogle fine former, pengene skiftede hænder, og så var den fest slut, ingen kys, ingen berøring, jeg fik concorde på og så en 5-6 sut og så var det slut, jeg måtte ikke rigtig rør hendes pik, hun spillede pig ud over mig, og så forlod hun værelset, hold da op en ringe omgang, det sagde jeg også til hende, og synes godt hun kunne betale lidt tilbage men nej

Så jeg må advare alle jer , der kunne finde på, at besøge hende - spild af penge, ja total spild af jeres penge, fin på noget andet.

go aften til alle 

https://annoncelight.dk/showad/404669

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

jeg har anmeldt hende tidigere, men kan desværre ikke lige finde den.

Som jeg husker det, ville jeg bare prøve at spille hende, det havde vi aftalt - da jeg ankom spurgte jeg om det var hende på billederne da jeg ikke kunne genkende hende, og om hun havde det udstyr som på billederne - så flippede hun helt ud. Og jeg droppede det.

jeg nåede aldrig at betale før det gik galt- så jeg er enig med TS ikke et besøg værd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv for en oplevelse, men tak for anmeldelsen. 

Når jeg ser på billederne, så er der noget i farven på den p.., som gør mig mistroisk. det er muligt at den er ægte, men jeg får mistanken om noget klippe/klistre arbejde :)

Kan nogen bekræfte at den er ægte??

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, 1 time siden:

Øv for en oplevelse, men tak for anmeldelsen. 

Når jeg ser på billederne, så er der noget i farven på den p.., som gør mig mistroisk. det er muligt at den er ægte, men jeg får mistanken om noget klippe/klistre arbejde :)

Kan nogen bekræfte at den er ægte??

Den er nok mere 20 cm den ligner slet ikke den på billederne 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...