Copacabana 28 Skrevet 13. Januar Har lige besøgt Crystal som fortjener den flotteste anmeldelse Bookning fungerede fint Rigtig fin og diskret lejlighed i Viby Billederne af hende passer 100% Hun er en super flot og petit Colombiansk latino med silicone bryster i “naturlig “ størrelse Crystal er virkelig sød og charmerende, hun er en pige man falder pladask for Hun er med på det hele sex “paletten” og det lyder, og ser ud til at hun nyder det Hun kommunikerer ganske fint på engelsk og hun er rigtig snakkesalig Alt det her lyder næsten for godt til st være sandt, men det det er sådan det er Crystal er bare WOW,WOW,WOW Helt sikkert genbesøg herfra https://annoncelight.dk/showad/441521 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 69 168 Skrevet 13. Januar Hun er med på det hele sex “paletten”. Hvad indefatter det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copacabana 28 Skrevet 13. Januar Altså sex i alle stillinger, oralsex og kys og så er hun er særdeles berørings venlig Ikke anal som jeg heller ikke lige er til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mixart 2 Skrevet 16. Januar Har I oplevet af hun melder fra i sidste øjeblik pga. hoveddøren i bygningen er gået i stykker og hun er låst inde, og at I må lave aftalen om? Hun var dog frisk på i morgen, og spurgte hvornår jeg kunne – jeg kom med et foreslag og hun svarede først sent her nu, at hun må aflyse aftalen i morgen endnu engang og at hun undskylder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1176 Skrevet 17. Januar mixart skrev, for 9 timer siden: Har I oplevet af hun melder fra i sidste øjeblik pga. hoveddøren i bygningen er gået i stykker og hun er låst inde, og at I må lave aftalen om? Hun var dog frisk på i morgen, og spurgte hvornår jeg kunne – jeg kom med et foreslag og hun svarede først sent her nu, at hun må aflyse aftalen i morgen endnu engang og at hun undskylder. Tja det er vel bagsiden af at få en rigtig god anmeldelse herinde Jeg har prøvet noget næsten tilsvarende ved en anden populær pige derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 19. Januar (edited) Så fik jeg også besøgt MEGA søde Crystal! Hun havde taget en pause her i weekenden og fået nogle goe oplevelser i byen - fik en booking på plads med hende her til middag - 1 time med GFE WOOOOW en dejlig oplevelse - hun er virkelig helt speciel - så sød, lækker og dejlig at være sammen med Vi var faktisk ikke igennem mange stillinger fordi at have hende ovenpå bare var så dejligt! Endda så dejligt at jeg kom - hvilket normalt kræver en del intensitet - men igen problem her Vi fik også snakket en masse om private ting og sager / fælles interesser Pas nu rigtigt godt på hende - hun er en stjerne Redigeret 19. Januar af (K)ærligMand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg