Hop til indhold
Copacabana

Crystal - Viby - Verdens bedste GFE oplevelse

Recommended Posts

Har lige besøgt Crystal som fortjener den flotteste anmeldelse :D

Bookning fungerede fint

Rigtig fin og diskret lejlighed  i Viby 

Billederne af hende passer 100%

Hun er en super flot og petit  Colombiansk latino med silicone bryster i “naturlig “ størrelse 
Crystal er virkelig sød og charmerende, hun er en pige man falder pladask for :wub:

Hun er med på det hele sex “paletten” og det lyder, og ser ud til at hun nyder det :P

Hun kommunikerer ganske fint på engelsk og hun er rigtig snakkesalig:rolleyes:

Alt det her lyder næsten for godt til st være sandt, men det det er sådan det er 

Crystal er bare WOW,WOW,WOW  <3

Helt sikkert genbesøg herfra :D

https://annoncelight.dk/showad/441521

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså sex i alle stillinger, oralsex og kys og så er hun er særdeles berørings venlig  :)

Ikke anal som jeg heller ikke lige er til 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har I oplevet af hun melder fra i sidste øjeblik pga. hoveddøren i bygningen er gået i stykker og hun er låst inde, og at I må lave aftalen om? 

Hun var dog frisk på i morgen, og spurgte hvornår jeg kunne – jeg kom med et foreslag og hun svarede først sent her nu, at hun må aflyse aftalen i morgen endnu engang og at hun undskylder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mixart skrev, for 9 timer siden:

Har I oplevet af hun melder fra i sidste øjeblik pga. hoveddøren i bygningen er gået i stykker og hun er låst inde, og at I må lave aftalen om? 

Hun var dog frisk på i morgen, og spurgte hvornår jeg kunne – jeg kom med et foreslag og hun svarede først sent her nu, at hun må aflyse aftalen i morgen endnu engang og at hun undskylder.

Tja det er vel bagsiden af at få en rigtig god anmeldelse herinde :) 

Jeg har prøvet noget næsten tilsvarende ved en anden populær pige derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt MEGA søde Crystal! <3

Hun havde taget en pause her i weekenden og fået nogle goe oplevelser i byen - fik en booking på plads med hende her til middag - 1 time med GFE :wub:

WOOOOW en dejlig oplevelse - hun er virkelig helt speciel - så sød, lækker og dejlig at være sammen med :wub::wub::wub:

Vi var faktisk ikke igennem mange stillinger fordi at have hende ovenpå bare var så dejligt!:wub:

Endda så dejligt at jeg kom - hvilket normalt kræver en del intensitet - men igen problem her :wub:

Vi fik også snakket en masse om private ting og sager / fælles interesser :)

Pas nu rigtigt godt på hende - hun er en stjerne <3

Redigeret af (K)ærligMand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...