Hop til indhold

Recommended Posts

Melissa havde fuldstændig undgået mit blik, før jeg læste @Gammel rottes anmeldelse af hende. Det var en kort, men positiv anmeldelse, og Melissas billeder gav mig virkelig lyst til at møde hende. Og det fortrød jeg ikke!

Jeg skrev til hende i går aftes, mens hun holdt fri. Hun svarede positivt tilbage på min henvendelse her til morgen, og hun var høflig og meget nem at lave en aftale med, så jeg bookede et 30 minutters besøg hos hende.

Hun holder diskret til i et hus i Søborg, og det gik nemt med at finde og at blive lukket ind.

Melissa kom frisk ud af badet, da hun lukkede mig ind. Hun var ét stort smil fra start, og jeg forestiller mig, at jeg var det samme. For hun er godt nok en smuk, velskabt og supercharmerende kvinde, som med det samme gav kram og et kys på kinden. Hendes alder står ikke angivet nogen steder, og jeg kan sige så meget, at hun ikke er 21 år længere. Men havde jeg som ung haft en kæreste på 21 med en krop som Melissas, ville jeg være en meget lykkelig mand. Hun er SÅ lækker!

Vi fik ordnet betalingen, og så hoppede jeg i et kort, effektivt bad - ingen grund til at spilde tiden derude. :D

Jeg fik hurtigt Melissa ud af sin sparsomme påklædning og over i sengen. Hun er ekstremt appetitlig, smager skønt og er bare en sindssygt lækker kvinde. Skal jeg fremhæve noget ved vores tid sammen, må det være hendes blowjob. Det er længe siden, jeg har fået suttet så dygtigt pik, som Melissa gjorde. Jeg er til den store side, men hun deepthroatede mig uden problemer til roden. Sindssygt fræk!

Hos nogle piger kan man få fornemmelsen, at de gennemfører en rutine - sådan var det på ingen måde med Melissa. Hun lod mig styre showet, og så fulgte hun bare smilende med.

I sin anmeldelse skrev Gammel Rotte, at hun var uerfaren, og det var i mest positive forstand også min oplevelse. Hun gav mig en oplevelse, hvor jeg kunne mærke mennesket, jeg var sammen med, og det er altså bare pissefedt.

Varmeste anbefalinger herfra til Melissa, som jeg virkelig fik sympati for - og jeg kommer helt sikkert igen! Så hvis du er til vanilla med en smuk, fræk og drøncharmerende kvinde, så ville jeg ikke holde mig tilbage med at besøge hende.
Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 11 minutter siden:

Jeg er glad for, at jeg ikke fik lovet for meget. :-)

Bestemt ikke - et stort tak herfra! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 4 timer siden:

, som med det samme gav kram og et kys på kinden.

Hvordan med tungekys og kys er det noget hun tilbyder ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Hvordan med tungekys og kys er det noget hun tilbyder ?

Jeg tror, at det afhænger af kemi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
duderbo skrev, for 2 timer siden:

Der står da ellers 38 år i hendes annonce....

Jeg tror, at det er kommet på efterfølgende, eller også overså jeg bare den detalje.

Fedt, at du også havde en god oplevelse med hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 24 minutter siden:

Jeg tror, at det er kommet på efterfølgende, eller også overså jeg bare den detalje.

Fedt, at du også havde en god oplevelse med hende!

Det stod der også i går da jeg fandt hendes annonce ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har for nyligt også været et smut forbi Melissa. Ud fra billederne i hendes annonce og ud fra Morabito’s indlæg, så mistænkte jeg hende for at have været her før, under et andet navn. Til min store glæde, så viste det sig, at jeg havde ret. Tidligere gik hun under navnet Samantha/Luna, da hun for nogle år siden holdt til i Vanløse. Jeg kan bekræfte ALT hvad Morabito skriver - og specielt hendes deepthroat evner er i en klasse for sig. Ligesom ved mine tidligere besøg hos hende, så leverede hun et fuldstændigt sublimt deepthroat. I min bog er der ingen over eller ved siden af hende, i denne disciplin. At hun så også har en helt fantastisk personlighed, gør kun besøgene endnu bedre. 

Mine største anbefalinger til Melissa herfra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...