Hop til indhold

Nyt medlem

Featured Replies

Skrevet

Hej alle brugere.

Jeg har fulgt denne side gennem længere tid og har nu oprettet mig som medlem således jeg kan kommentere indlæg, lave anmeldelser og følge med i hvad som sker.

Kort fortalt er jeg en moden herre, som gennem årene har besøgt og benyttet mig af en del forskellige glædespiger. Jeg startede dengang da man i annoncer i Ekstrabladet fandt frem til spændende piger som man ringede til og hørte en telefonsvarer, som oplyste noget om pigen, priser og adresse. Var det interessant tog man hen til adressen og ringede på. Var pigen ledig åbnede hun. Var hun ikke ledig var der ofte et venterum.

Den gang var størstedelen af pigerne danske og der var en god og hyggelig dialog, hvor man ofte følte man kom til at kende dem, især hvis man kom samme sted flere gange.

I perioder, hvor jeg har været alene, har jeg ofte besøgt glædespiger og i perioder, hvor jeg har haft en kæreste har det været begrænset hvor meget jeg har besøgt glædespiger. Selv om jeg har haft en kæreste og sexlivet med hende har fungeret upåklageligt, har det nogle gange været spændende alligevel at besøge en glædespige. Jeg tænker de fleste kan nikke genkendende til dette.

Nu om dage besøger jeg vel en glædespige 3-5 gange om året.

De fleste piger jeg har besøgt har givet dejlige oplevelser og nogle få har givet dårlige/kedelige oplevelser. Jeg sætter stor pris på god kemi, god humor, smil, åbenhed, at pigen er ugenert og deltager i sexakten f. eks. med kys og kærtegn, at jeg må røre, sutte, slikke pigen og forhåbentlig også give hende en god oplevelse. Jeg er altid ren, nyvasket, nybarberet både her og der, venlig  og roser gerne pigens udseende og det hun gør ved mig.

Nok for denne gang. Jeg ser frem til at deltage i dette forum.

Skrevet

Welcome, the more the merrier and the more diverse we are, age, background etc. the better for the forum for exchange of experience and views.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.