tronheim 257 Skrevet 15. Januar Tja , der er mange gode ideer ,om hvordan fabrikken kan styres , men da ejer/ejerne ADMIN , ikke umiddelbart , vil eller gider blande sig , så må vi jo alle forholde os til , at der er 2 frivillige ansatte , som prøver at styre skuden, uden kaptajnen eller masinmester ombord . De har valgt at følge reglerne , som de er skevet , på deres bedste måde , for at få tingene til at fungere . De har ingen mulighed for at lave reglerne om , eller gøre IT indgreb . Da konseptet i dag er ejet af et APS med flere ejere hvor man har en bestyrelse som også skal blandes ind i det , hvis forandriger skal lykkes . ADMIN kan du jo så prøve at skrive til , men er ret så sikker på !!! INTET SVAR . Du har da ret i at tiderne herinde er skiftet de sidste 10 år , men det er verden jo også . Mange tidligere er forsvundet men også nye er dukket op , og der er jo også en del , som skriver de er ganske tilfreds . Så , sorry det er nok lidt svært at lave om på det . Jeg synes da også tit , at verden var bedre i min ungdom , men var den så det , . Nej livet er sgu ikke lutter lagkage . Kan du , og alle andre her i tråden , have et rigtig godt nytår 2026 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 723 Skrevet 16. Januar (edited) Som yderligere eksempel på at en række mangeårige medlemmer stadig enten ikke har lært lektien eller bare lader hånt om regler og almindelig ordentlig adfærd er der just startet en tråd af et medlem der har været her i 10 år og ikke kan finde ud af at placere indlægget i det rette forum. Det er selvfølgelig rapporteret af en af de talrige 'regelryttere'. Skal det udløse en advarsel ? eller sågar karantæne ? Nej men en venlig påmindelse fra og en flytning af tråden fra en Moderator. Så Gammel Rotte ja det kunne komme ind under pyt knappen men hvorfor h...... kan i brugere fra gamle dage ikke bare finde us af det. De nye må jo så vejledes fordi de ikke ved bedre men det gør, eller burde I gøre. Redigeret 16. Januar af Moden slikken M 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 16. Januar Gammel rotte skrev, den 15.1.2026 at 09:33: Jeg opfordrer blot til at man bruger pyt knappen lidt mere, og så opfordre jeg også til, at I lægger ørene lidt til sporet, og fornemmer hvad en del medlemmer giver udtryk for, bl.a. her. God dag. Eller du kunne os bare rette ind, og lærer af de advarsler og karantæner du har fået. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1424 Skrevet 16. Januar @Denannonyme @Moden slikken M Tak for jeres måde at være på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Voiggodrengen 104 Skrevet 16. Januar Måske er det på sin plads at kigge på EGs historie. EG blev dannet efter Hedomax kolaps, og hed faktisk Hedomax i starten. Jeg var et af de allerførste medlemmer, og har derfor fulgt siden i mange år. I starten var admin meget på banen. Der blev lavet konkurrencer osv for at øge lysten til at skrive anmeldelser. Modereringen var meget moderat Den begræsede modereringen betød at siden boblede af liv, skæve bemærkninger, gode jokes, og en kammeratelig ånd hvor man tog gas på hinanden. Samtidig var alvoren dog stor, og moralen høj når man skrev sine anmeldelser. Desværre var der en flok, med en ikke misundelsesværdig IQ, som ikke kunne klare at anmeldelser ofte gik over i prosa, og hvor enkelte piger/kvinder fik meget omtale. Det gik til sidst helt bananas, og mange stoppede med at skrive, modereringen blev skarpere. Der var dog stadig rum til de skæve bemærkninger og humoren. Føromtalte gruppe fortsatte deres ødelæggende virksomhed, og langsomt svandt det i antal anmeldelser. Så mister admin interessen, eller måske har han bare skiftet alias? En del af moderatorerene mister gejsten og smutter, og pludselig er der kun 2. Og så sker der noget meget sært. Når moderator korpset er halvveret, må man, alt andet lige, formode at arbejdsbyrden fordobles. Og så beslutter de tilbageværende at stramme modereringen, altså endnu mere arbejde???? Modereringen går over til også at omfatte bagateller, som i øvrigt ikke er nedskrevet i regelsættet. Alle de skæve og humoristiske bemærkninger, bliver påtalt. Man må ikke længere fortælle en spørger at man også er interesseret i hans spørgsmål. Osv, osv. I dag fremstår forum mest som en grynte gruppe, hvor mindst mulig tale værdsættes mest. Det er nu engang sådan, at skal en diskussion være livlig, tiltrække flere og være givende, så skal der være plads til humoren og den kammeratelig moppen som både er kærligt ment, men også opdragende. Fordi EG var uden konkurrence blev det et stort fora, og er det stadig. Ingen andre fora vil kunne overtage denne position, hvilket historien også viser. Der har været flere forsøg, og et par enkelte ynkelige fora forsøger stadig, men mangler empatien og den kreative hånd der skal løfte dem ud af spædbarns stadiet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 17. Januar (edited) Voiggodrengen skrev, for 7 timer siden: Modereringen går over til også at omfatte bagateller, som i øvrigt ikke er nedskrevet i regelsættet. Alle de skæve og humoristiske bemærkninger, bliver påtalt. Man må ikke længere fortælle en spørger at man også er interesseret i hans spørgsmål. Osv, osv. I dag fremstår forum mest som en grynte gruppe, hvor mindst mulig tale værdsættes mest. Det er nu engang sådan, at skal en diskussion være livlig, tiltrække flere og være givende, så skal der være plads til humoren og den kammeratelig moppen som både er kærligt ment, men også opdragende. Helt enig, også derfor jeg er med til at råbe vagt i gevær, for mange produktive medlemmer er allerede smuttede og hvem skal så holde liv på siden her. Ligeledes må der også være en buffer i hvornår der skal gives advarsel, for jeg har holdt mig tilbage flere gange ved efterspørgsler, hvor tråden er forblevet tom. Et eksempel kan være en der spurgte om en "smuk Thai, og så oplistede hans ønsker og hvorhenne han færtes i Jylland. Jeg havde en kandidat, som passede perfekt til hans ønsker, men hun var bare lige på den den anden side af Lillebæltsbroen som ikke var i hans område men tæt på. Der holdt jeg mig tilbage, da jeg lige havde fået en advarsel for afsporing. Redigeret 17. Januar af ½angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 17. Januar ½angel skrev, for 10 timer siden: Helt enig, også derfor jeg er med til at råbe vagt i gevær, for mange produktive medlemmer er allerede smuttede og hvem skal så holde liv på siden her. Ligeledes må der også være en buffer i hvornår der skal gives advarsel, for jeg har holdt mig tilbage flere gange ved efterspørgsler, hvor tråden er forblevet tom. Et eksempel kan være en der spurgte om en "smuk Thai, og så oplistede hans ønsker og hvorhenne han færtes i Jylland. Jeg havde en kandidat, som passede perfekt til hans ønsker, men hun var bare lige på den den anden side af Lillebæltsbroen som ikke var i hans område men tæt på. Der holdt jeg mig tilbage, da jeg lige havde fået en advarsel for afsporing. For mange produktive medlemmer, som troede de havde sær status og ikke kunne røres, er nok mere der foden trykkede. Man hørte INTET til deres brok, før de begyndte at få advarsler etc. Husk lige på det. @Stapler har jo os været ude og sige, at der netop er en buffer, man får jo ikke bare en advarsel den første gang man afsporer. Andre forseelser kan selvfølgelige medfører advarsel, karantæne eller perm ban. Men hvis du gentagende gange falder i, og gør præcist det som du allerede har fået en advarsel for, jamen så skal hammeren os falde. Ja du holdte dig tilbage, fordi det ville være afsporing, det giver sig selv. Men det er meget nemmere og sjovere for folk herinde, at skyde med skarpt efter moderationen.... : - ) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 17. Januar Feci skrev, for 29 minutter siden: Det er nu ikke fordi det er særligt sjovt at kritisere Stapler (trust me, I know). Sagen er bare den at eroguide.dk var meget sjovere i gamle dage, før moderatorerne indførte den nye, hårdere linje. Det sørgelige er bare, at den hårde linje blev indført for at give moderatorerne mindre at lave. Det synes jeg ikke er ok. Well, det er blevet en trend herinde at være efter dem, blot fordi de har den utilgivelige tjans at holde folk i ørerne. @Stapler rammer forbi nogle gange, men han er os mand nok til at acceptere hvis han har lavet en fejl, og rettet op på den. Det er set flere gange nu i diverse tråde. @Bryan Mills Har jeg os set godt kunne rette op på fejl, hvis han har lavet en. Den strenge linje, blev jo kun indført fordi de mistede en Moderator. Men det var os på tide, fordi det var jo ved at løbe af sporet, med alt det unødvendige fyld og folk der ikke kunne opfører sig ordentligt. Jeg kan kun kommenterer på de sidste 2 år, da jeg joinede i 2023. Den første tid så jeg det ikke, fordi jeg var ny på sitet etc. Men med tiden der gik, så opdagede jeg bare hvor uopdraget folk er. Eller rettere sagt, hvor folk tillod sig at opfører sig, fordi det var online og bag en skærm. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 17. Januar Den Anonyme skrev, for 9 timer siden: Ja du holdte dig tilbage, fordi det ville være afsporing, det giver sig selv. Men det er meget nemmere og sjovere for folk herinde, at skyde med skarpt efter moderationen.... : - ) Så fatter du vist ikke eksemplet, for brugeren der spurgte fik ikke hjælp, jeg havde info om hvor han kunne finde hvad han søgte, men fordi jeg ikke ville risikere at få en advarsel så skrev jeg ikke en kommentar. Så masser af selv-cencoring og meget aktive brugere der er holdt op, eller sparket ud, dræner bare denne side for aktivitet og brugbart indhold. Så det er ikke at skyde mod moderatorene, at jeg skriver i denne tråd, det er for at vise at deres linje kan dræbe denne side stille og roligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2750 Skrevet 18. Januar (edited) Det eksempel du giver, handlede jo netop om, at du ønskede at anbefale noget andet end brugeren efterlyste. Du lod være, fordi du vidste at du ville få en advarsel. Du vidste at du ville få en advarsel, fordi folk får advarsler for at lave indlæg om andet end det der efterlyses. Jeg er helt med på, at du synes at det er langt ude at få en advarsel for at skrive om "højre side af broen", når folk efterlyser "venstre side af broen". Men sådan er det. Så kan det godt være at du siger "brugeren... fik ikke hjælp". Du mener: Han fik ikke din version af "hjælp". Det er ikke op til dig at vurdere om brugere skal have andet "hjælp" end det de beder om. Du siger også: "Der holdt jeg mig tilbage, da jeg lige havde fået en advarsel for afsporing.", så virker advarsler jo som ønsket. ½angel skrev, for 5 timer siden: ...å fatter du vist ikke eksemplet, for brugeren der spurgte fik ikke hjælp, jeg havde info om hvor han kunne finde hvad han søgte, men fordi jeg ikke ville risikere at få en advarsel så skrev jeg ikke en kommentar. Redigeret 18. Januar af Stapler 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2750 Skrevet 18. Januar (edited) Jeg har i denne tråd lukket en del profiler. De tilhørte en enkelt tidligere bruger, der synes at det er sjovt hele tiden at stikke snuden frem med en nyoprettet bruger, selvom han tidligere er smidt ud. Det er selvfølgelig irriterende, men hvis jeg kender typen ret, så finder han en vis glæde i det, så det går nok. Tak for rapporterne. Redigeret 18. Januar af Stapler 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 723 Skrevet 18. Januar Jeg er en af de 'nyere' der syntes at der skal en vis 'moderation' til. Jeg har læst en del tråde hvor 'gamle' selvretfærdige medlemmer sviner nye medlemmer til, håner andre brugere, tror at de har fortrinsrettigheder til at afspore debatter og en række andre unoder. Nogle vil ikke rette ind efter de regler der er, andre er bare tungnemme eller genstridige og gentager gang på gang unoder som feks. ikke at skrive en ordentlig overskrift på en tråd de starter, citerer lange som korte indlæg for at give en kort kommentar, atter andre bruger mange timer på at researche for om muligt at finde fake annoncer, finde billeder af en gp fra udenlandske medier ( og det skulle da være mærkeligt hvis en spansk GP ikke skulle have optrådt på lagenerne og i medier svarende til AL i andre lande.) for a 'bevise' at det er fake og atter andre afsporer i et væk. Det er alt sammen noget der har irriteret mig meget i de år jeg har været her og til at begynde med gav jeg udtryk for dette i de enkelte tråde og ragede mig advarsler og karantæner til af samme grund. Håbet var at moderatorerne greb ind. Det gjorde de også, bare ikke mod det jeg var irriteret over, men mig. Så har skiftet stil. Jeg indberetter lystigt det jeg finde upassende, irriterende eller direkte provokerende. Just so that all you old an new members know. Og sørme om ikke moderatorerne griber ind. Og ja det wild west der var i gamle dage er på retur og det er fedt. Gentager: Dette er ikke og skal ikke være 'fjæsbog' med alle de unoder der er der. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 18. Januar ½angel skrev, for 12 timer siden: Så fatter du vist ikke eksemplet, for brugeren der spurgte fik ikke hjælp, jeg havde info om hvor han kunne finde hvad han søgte, men fordi jeg ikke ville risikere at få en advarsel så skrev jeg ikke en kommentar. Så masser af selv-cencoring og meget aktive brugere der er holdt op, eller sparket ud, dræner bare denne side for aktivitet og brugbart indhold. Så det er ikke at skyde mod moderatorene, at jeg skriver i denne tråd, det er for at vise at deres linje kan dræbe denne side stille og roligt. Jeg Forstår fint eksemplet. Men du har åbenbart ikke kapacitet til at Forstå, at ingen ville forsvarer dit eksempel, af den simple årsag. Du sad og jonglerede med tanken om at bryde reglerne. Og hvis du ikke havde fået den advarsel for afsporing, så havde du gjort det. Det var vitterligt det du skrev... Snak lige om have ingen selvindsigt. Folk har sagt siden har været døende i mange år efterhånden. Jeg synes deres linje er helt fin, den skaber en balancegang, hvor folk bliver holdt ansvarlige for det de skriver og deres opførsel, når det går mod reglerne. Jeg begræder ikke de brugere der var meget aktive, der enten er smuttet eller er blevet sparket ud. De havde en opfattelse af at de havde særstatus, fordi de var meget aktive. Og da de fandt ud af det det ikke var tilfældet, så begyndte brokkeriet fra deres side. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 18. Januar Stapler skrev, for 18 timer siden: Det eksempel du giver, handlede jo netop om, at du ønskede at anbefale noget andet end brugeren efterlyste. Du lod være, fordi du vidste at du ville få en advarsel. Du vidste at du ville få en advarsel, fordi folk får advarsler for at lave indlæg om andet end det der efterlyses. Jeg er helt med på, at du synes at det er langt ude at få en advarsel for at skrive om "højre side af broen", når folk efterlyser "venstre side af broen". Men sådan er det. Så kan det godt være at du siger "brugeren... fik ikke hjælp". Du mener: Han fik ikke din version af "hjælp". Det er ikke op til dig at vurdere om brugere skal have andet "hjælp" end det de beder om. Du siger også: "Der holdt jeg mig tilbage, da jeg lige havde fået en advarsel for afsporing.", så virker advarsler jo som ønsket. Hvis en søger hjælpe til at finde en GP omkring Fredericia, som er Jylland. Så vil det blive anset for afsporing, hvis jeg foreslå en GP som passer perfekt til ham i Middelfart, som er Fyn. Ved at jeg holder mig fra at hjælpe brugeren herinde, er at hans tråd evt. ikke får nogen trafik, kontra at jeg foreslår Middelfart pigen og han enten ikke mødes med hende eller mødes med hende, hvilket også kan før til at nogen andre vil anbefale hende til ham eller advare imod hende. Disse ting føre til liv på siden, en får hård linje dræber dette derimod. Og man vil gå fra at få 20-30 kommentar på ens tråd, til fem. Og hvis niveauet når derned smutter jeg også da fællesskabet herinde som jeg godt kan lide, vil være forsvundet. Dette er selvfølgelig skræk eksempelet, som Jeg håber vi ikke når ud i, men frygter det da mange meget aktive brugere er smuttet allerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet 18. Januar Den Anonyme skrev, for 10 timer siden: Jeg Forstår fint eksemplet. Men du har åbenbart ikke kapacitet til at Forstå, at ingen ville forsvarer dit eksempel, af den simple årsag. Du sad og jonglerede med tanken om at bryde reglerne. Og hvis du ikke havde fået den advarsel for afsporing, så havde du gjort det. Det var vitterligt det du skrev... Snak lige om have ingen selvindsigt. Folk har sagt siden har været døende i mange år efterhånden. Jeg synes deres linje er helt fin, den skaber en balancegang, hvor folk bliver holdt ansvarlige for det de skriver og deres opførsel, når det går mod reglerne. Jeg begræder ikke de brugere der var meget aktive, der enten er smuttet eller er blevet sparket ud. De havde en opfattelse af at de havde særstatus, fordi de var meget aktive. Og da de fandt ud af det det ikke var tilfældet, så begyndte brokkeriet fra deres side. Nej, jeg forsøger at råbe op om at vi skal kunne kommunikere herinde, jeg vil gerne hjælpe brugere herinde, og ved at blive afskåret fra dette, vil de ikke få den hjælpe de søger. Jeg vil have at der er liv og trafik på denne side, og derfor skal reglerne ikke være for stramme da dette hæmmer kommunikationen herinde. Selvfølgelig er der grænser for afsporing, hvis du spørger efter en rødhåret GP der er virkelig god til cowgirl, vil et forslag om en afrikansk TS med dårlige knæer selvfølgelig nok skulle ses som afsporing eller hvis en bruger vil diskutere at rødhåret ikke er kønne. Men linjen er bare blevet for hård, og det kan godt være du ikke begræder afgangen af masser meget aktive brugere, men du har lavet seks tråde de sidste tre år, det kan simpelthen ikke holde liv i siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9785 Skrevet fredag klokken 07:31 (edited) ½angel skrev, den 17.1.2026 at 03:29: mange produktive medlemmer er allerede smuttede Det er der nu temmelig mange andre forklaringer på også. Det er en helt ubegrundet forsimpling, der sandsynligvis er overvejende forkert, at tro at det primært handler om pigefornærmethed over at skulle underlægge sig regler, der hjælper til at skabe et inviterende og brugbart forum. Nye medlemmer får en chance for at finde deres fodfæste inden de bliver tromlet, og det bliver lettere at bruge for alle, fordi der bliver saneret i misvisende og intetsigende emnelinjer og der bliver mindre plads til afsporinger, hvor en tråd der handler om A begynder at handle om B og C i stedet i en stor pærevælling. Noget går selvfølgelig tabt med den slags "rationelle" regler. Der er mindre "community" over det, hvor tråde udvikler sig ligesom samtaler, hvor et input får en anden til associere og føre samtalen ned ad et andet spor. Det giver samlet færre input - det er jeg helt enig i. Men det er altså ikke funktionelt med den form i de fora, der handler om anmeldelser og efterlysninger. Det ville være smart, hvis man lettere kunne citere fra en anmeldelse og så kunne lede den videre diskussion over i enten en ny tråd i samme forum eller i en tråd i et andet forum. Det kan man godt allerede, men det kræver lidt snilde fra brugeren. I gamle dage på Usenet (diskussionsforum før de kom på web) kunne man let ved fx at sætte "reply to" på et indlæg ligesom man stadig kan med email. Det kunne give mulighed for begge dele: Brugervenlighed og community-snak. Eller hvis en tråd kunne have undertåde, så "en afsporing" fik sin egen undertråd, som uinteresserede let kunne springe over ved at "klappe den sammen". ½angel skrev, den 18.1.2026 at 22:46: hvis niveauet når derned smutter jeg også Men: Du bruger et eksempel, hvor du er bange for at overtræde reglen om afsporing og derfor skriver du ikke et svar til en specifik bruger, der skriver om et specifikt behov, hvor dit forslag er marginalt ved siden af. Hvorfor skrev du ikke bare en pb? Det ville jo hjælpe den bruger, som du siger var din intention, og det er ikke mere besværligt for dig. Men det er klart - mindre community og mindre shine til dig for at hjælpe, fordi andre ikke kan se, at du gjorde dig ulejligheden Redigeret fredag klokken 07:39 af Bebop 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2169 Skrevet fredag klokken 14:12 ½angel skrev, den 18.1.2026 at 22:46: Og man vil gå fra at få 20-30 kommentar på ens tråd, til fem. Men til gengæld 5 tråde der alle kun omhandler den specifikke eftersøgning, nemlig; ½angel skrev, den 18.1.2026 at 22:46: at finde en GP omkring Fredericia, som er Jylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet fredag klokken 17:36 Gløden skrev, for 3 timer siden: Men til gengæld 5 tråde der alle kun omhandler den specifikke eftersøgning, nemlig; Jeg forstår ikke din kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet fredag klokken 17:43 (edited) @Bebop Nu har jeg ikke data på det, da jeg ikke har adgang til dem. Men har det sidste år set mange aktive brugere forsvinde, og blevet erstattet af nye som ikke kun ligger "hende der" og "hvor kan jeg finde" opslag. Bare kommentarer og spørgsmål på diverse tråde er langt lavere end tidligere, og det ligner bare at fællesskabet herinde er ved at dø, selvfølgelig vil siden nok overleve, men unden aktive medlemmer herinde, så er det kun ligegyldige opslag der laves. Og hvis resten af medlemmerne herinde ikke har det sjovt smutter de også. Kan se at nogen som har diskuteret med mig i denne og andre tråde om dette, måske kun har lavet ti tråde på flere år, og det er jo ikke dem der kan køre engagement på siden. Redigeret fredag klokken 17:44 af ½angel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet lørdag klokken 16:32 (edited) ½angel skrev, den 18.1.2026 at 22:56: Nej, jeg forsøger at råbe op om at vi skal kunne kommunikere herinde, jeg vil gerne hjælpe brugere herinde, og ved at blive afskåret fra dette, vil de ikke få den hjælpe de søger. Jeg vil have at der er liv og trafik på denne side, og derfor skal reglerne ikke være for stramme da dette hæmmer kommunikationen herinde. Selvfølgelig er der grænser for afsporing, hvis du spørger efter en rødhåret GP der er virkelig god til cowgirl, vil et forslag om en afrikansk TS med dårlige knæer selvfølgelig nok skulle ses som afsporing eller hvis en bruger vil diskutere at rødhåret ikke er kønne. Men linjen er bare blevet for hård, og det kan godt være du ikke begræder afgangen af masser meget aktive brugere, men du har lavet seks tråde de sidste tre år, det kan simpelthen ikke holde liv i siden. Du er og bliver jo ikke afskåret fra at hjælpe, så stop med det pjat. Du kan jo skrive brugeren en PM, hvis den GP du har i tankerne, ikke lige hører under hans geogratiske søgsmål. Sværere er det altså ikke. Så vil brugeren få den hjælp DU vil give. Du forsvarer endda dit eget eksempel, med at der jo kun en bro imellem byerne. Jylland er Jylland & Fyn er Fyn. Husk på det. Om jeg har 5 (ikke 6) eller 100 tråde, rører mig ikke en høst blomst. Jeg deltager i de debatter jeg finder interessant, og tager også del i disse tråde her, fordi det ikke kun skal være dem der har et horn i siden på moderatorerne, der ytrer sig. Brokkerier som dit holder heller ikke gang i siden, men den linje der er lagt, giver os andre der godt kan lide hvad der er sket sidste år, mere glæde af at være herinde Redigeret lørdag klokken 16:56 af Den Anonyme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1887 Skrevet lørdag klokken 23:32 Den Anonyme skrev, for 7 timer siden: Du er og bliver jo ikke afskåret fra at hjælpe, så stop med det pjat. Du kan jo skrive brugeren en PM, hvis den GP du har i tankerne, ikke lige hører under hans geogratiske søgsmål. Sværere er det altså ikke. Så vil brugeren få den hjælp DU vil give. Du forsvarer endda dit eget eksempel, med at der jo kun en bro imellem byerne. Jylland er Jylland & Fyn er Fyn. Husk på det. Om jeg har 5 (ikke 6) eller 100 tråde, rører mig ikke en høst blomst. Jeg deltager i de debatter jeg finder interessant, og tager også del i disse tråde her, fordi det ikke kun skal være dem der har et horn i siden på moderatorerne, der ytrer sig. Brokkerier som dit holder heller ikke gang i siden, men den linje der er lagt, giver os andre der godt kan lide hvad der er sket sidste år, mere glæde af at være herinde Vi bliver simpelthen ikke enige her, for din måde vil ende med at denne side køre på life-, support. Kan godt være du er totalt ligeglad med antal tråde, men med så mange aktive brugere der er smuttet det sidste år, vil dine og mine tråde ikke kunne fylde det hul på nogen måde, og selvom du ikke kan se det, så er det altså velskrevene og debatterende tråde og indlæg der holder gang i denne side, og ikke de utallige "hende her" tråde. Du anser det som brokkeri, jeg anser det som at ville have denne side ikke dør, fordi at de dræber kommunikationen herinde, og i sidste ende så er det aktiviteten der bestemmer om en side er aktiv, og ikke bare et levende lig, som så mange andre populære sider tidligere var. Jeg hader ikke moderatorerne herinde, og har et fint samarbejde med dem, men det betyder ikke at jeg ikke også kan have den holdning, at de godt må bruge "pyt" -knappen oftere. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet søndag klokken 19:34 ½angel skrev, for 19 timer siden: Vi bliver simpelthen ikke enige her, for din måde vil ende med at denne side køre på life-, support. Kan godt være du er totalt ligeglad med antal tråde, men med så mange aktive brugere der er smuttet det sidste år, vil dine og mine tråde ikke kunne fylde det hul på nogen måde, og selvom du ikke kan se det, så er det altså velskrevene og debatterende tråde og indlæg der holder gang i denne side, og ikke de utallige "hende her" tråde. Du anser det som brokkeri, jeg anser det som at ville have denne side ikke dør, fordi at de dræber kommunikationen herinde, og i sidste ende så er det aktiviteten der bestemmer om en side er aktiv, og ikke bare et levende lig, som så mange andre populære sider tidligere var. Jeg hader ikke moderatorerne herinde, og har et fint samarbejde med dem, men det betyder ikke at jeg ikke også kan have den holdning, at de godt må bruge "pyt" -knappen oftere. Nope det gør vi ikke. Jeg kan sagtens se at det er alt det du skriver der holder gang i siden, men hvis man ikke kan finde ud af at overholde reglerne, så er der kun en vej. og hvis man gentagende gange bryder dem, ja så får man jo en straf. Det er ligesom det virkelige liv. Folk har en forskruet måde at tænke på, så snart det er et online forum, endda privat forum. Om hvordan man opfører sig. Det skal på ingen måde blive ligesom en facebook side, hvor folk opfører sig som uopdragne børn. Det er jo brokkeri, og der kommer ikke noget ud af det. Admin er her ikke mere, og der er kun 2 Moderatorer tilbage. Nej de dræber ikke kommunikationen, de fjerner / straffer dem der overtræder reglerne. Vi er her alle på lige vilkår, at nogle så ikke kan finde ud af holde sig inden for stregerne, siger mere om dem som personer end det gør om reglerne. Tror nu der går mange år, hvis dette forum nogensinde skulle gå helt død. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dirty13 1 Skrevet for 15 timer siden Dybt til grin det her forum efterhånd, fik en advarsel fordi jeg sagde tak for info og åbenbart havde citeret 2 linjer lol @Stapler prøver du bevist at ødelægge forumet med dine advarsler, for du da typen der søger for ingen gider bidrage til forumet mere, no wonder der bliver bidraget mindre og mindre hvis det er stilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2750 Skrevet for 10 timer siden (edited) Det er ikke den fulde sandhed du skrev dér, @Dirty13 . Du har ikke "citeret 2 linjer" i tråden om Silvia, som du skriver. Du har citeret hele indlægget og du gør det ofte. Denne gang var så det længste indlæg du havde citeret fuldt ud. En tråd læses ikke kun af dig og den du citerer. Når andre brugere ønsker informationer om Silvia og når til dit indlæg, skal de scrolle forbi en masse, som de allerede har læst blot for at se at dit indlæg var en tak til trådstarter. Der er intet i vejen med et enkelt tak i en tråd. Men kombineret med et langt indlæg, hvor et tak kunne have være klaret i en PM eller smiley, så bliver det for meget overflødigt. Jeg skrev til dig: "Du citerer et helt indlæg, bare for at sige 'tak". Indlæg slettet." Dirty13 skrev, for 6 timer siden: ...og åbenbart havde citeret 2 linjer lol... Se også: Sådan citerer du andre brugere og Advarsel, hvad indebærer det? Redigeret for 9 timer siden af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg