Granit12 63 Skrevet 13. Januar Jeg har været med i snart 3 år. Hvor længe skal man have været før man ikke længere er "ny bruger"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 151 Skrevet 16. Januar Granit12 skrev, den 13.1.2026 at 10:41: Jeg har været med i snart 3 år. Hvor længe skal man have været før man ikke længere er "ny bruger"? Dette var hvad jeg fik at vide da jeg spurgte Det går udelukkende på antal af indlæg man har bidraget med. 0-99 indlæg: Ny bruger 100-999 indlæg: Medlem 1000 + indlæg: Erfaren bruger Så man kan altså godt figurere som "ny bruger" selvom man har været registeret bruger i årevis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migselvXXX 151 Skrevet 16. Januar Indlæg er også bare en post som denne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 784 Skrevet 16. Januar (edited) migselvXXX skrev, for 7 timer siden: Redigeret 16. Januar af Jørgensen Slettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Granit12 63 Skrevet 21. Januar Ok - Tak! Så hellere være "ny bruger" end at spamme siden ned 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg